|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
En komen dus!! Drummer nodig? |
|
quote: Jezus... Jij zit ook overal |
|
wat leuk, een death/thrash metal coverband |
|
oew gaaf ! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik denk dat ik er wel ben. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nou! En! Ik ben er ook wel, denk ik. |
|
quote: Gaaf, dan kunnen we neuken! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Tussen de bands door, zoals altijd? |
|
Yeah, metal, sex en bier. Wat willen we nou nog meer? Drummer nodig? |
|
Wat speelt Cenotaph zoal? De naam doet me vermoeden, doodsmetaal van de oude school: Bolt Thrower, Pestilence, Death ende Carcass. Kan zoiets nou nooit eens in het Noorden des Lands? ...what she said... |
|
quote: Als jij nou een leuk zaaltje gevuld met metalheads, en een backline voor naakte vrouwen en bier boekt, komen wij spelen. En ja Death, Carcass, Bolt Thrower, Napalm Death, Slayer, Sepultura, At The Gates etc... spelen we... |
|
Met name naakte vrouwen, het gaat vooral om die naakte vrouwen. Oh, en vergeet Strapping niet! Drummer nodig? |
|
Een zaaltje kan geregeld worden...dat wordt wel ergens in 2006. Ik zorg voor myriaden naakte vrouwen in ruil voor de volgende (perfect uitgevoerde) covers: Pestilence - Out Of The Body Death - Spiritual Healing Napalm Death - Suffer The Children Bolt-Thrower - Cenotaph (duh) en natuurlijk: Cryptopsy - Cold Hete, Warm Blood Start practising & groeten aan Utreg! ...what she said... |
|
hmmmzzz... jammer dat ik de 25e naar COF en Moonspell ga.. .. shitzooi... carcasstrid |
|
Aangezien Bolt Thrower nooit komt, mag Cenotaph wel een keer in Gelderland (of iig dicht bij mij) spelen. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Nibiru, regel dat! Doe je best, plug ons, en we komen graag spelen! quote: Dat moet kunnen. 2006 is alleen wel erg ver weg, denk je niet? quote: Dat nummer ken ik niet... Drummer nodig? |
|
Schop! |
|
En hop! Drummer nodig? |
|
Hatsaaa waarschijnlijk zijn we wel present Mystus! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Kijk!! Dat zijn de berichten! Mooi man! Nog verzoeknummertjes? Strakke nieuwe website trouwens heren!! Ik mail jullie vanavond even... Drummer nodig? |
|
Thnx man, verzoeknummertjes? Doe maar Stabwound van Necrophagist But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Eikel... Ghehehe, dat kan je dus vergeten. Carcass-nummertje? Of Blinded By Fear van At The Gates? Volgens en bepaalde website is dat jouw favoriete nummer... Drummer nodig? |
|
quote: Volgens mij hebben we een verrassing voor meneertje Sander |
|
Jullie spelen toch Stabwound van Necrophagist? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |