|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He... hoe wist je dat! |
|
Aangezien ik altijd een enorme Carcass fan ben geweest dan misschien Heartwork of Death Cerificate? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
We zullen eens kijken wat we voor je kunnen doen. Echter, jullie website zegt toch iets anders over jouw favoriete nummer... Als dat idd je favoriete nummer is, en je Carcass-fan bent (geweest), wordt het een leuk avondje voor je!! Drummer nodig? |
|
Corporal Jigsore Quandary What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
En wie precies heeft jou wat gevraagd? Drummer nodig? |
|
Inpropagation |
|
quote: Drummer nodig? |
|
|
|
Zal ik hem maar weer een schopje verkopen? Bij deze. Hop! Drummer nodig? |
|
Ik maar weer eens dan.. En hop! |
|
Mijn beurt weer? Hop! Drummer nodig? |
|
Jaja, het is wel duidelijk dat HM eruit ligt.... |
|
He, jij ook hier? Jep, HM ligt er heel erg uit... Dus nu ben ik de rest van de nederlandse metalfora maar aan het stalken. Et tu? Wat is jouw excuus voor je aanwezigheid hier? Drummer nodig? |
|
Ik heb vakantie. |
|
Tssk. Onderwijs zeker? Drummer nodig? |
|
Ja zeker, ik ga nu zelfs weer iets nuttigs doen; nakijken en shit. Pas op die vrijdag wordt er trouwens beslist of we al een dagje eerder naar R'doom gaan. |
|
Nou, ik wacht het wel af, zou wel leuk zijn! Maar, HEB JIJ AL EEN FLYER??? Drummer nodig? |
|
Nee, jij? |
|
Ghehehehe... Ik heb er nog wel een paar honderd, wil je er een? Drummer nodig? |
|
Hopperdehop, schopperdeschop. Voor satan, en kanker en shit. Drummer nodig? |
|
quote:Haha Poser. Oeps ik ga zelf ook. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Schop! en schop! |
|
SCHOP! |
|
quote: Je kan er ook gewoon mee leren leven dat er weinig interesse is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |