|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo'n soort discussie wordt toch ook al bij die cd-recensie gevoerd? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Heb hem niet gehoord maar zal wel zijn. |
|
gokje |
|
stiekem Je moeder. |
|
Ik vind hem niet supergoed maar ook niet superslecht. Een ceedee dus wat ik niet origineel zou kopen. Heads I win, tails you lose |
|
heb hem dus wel orgineel zie mijn cd lijst en hij's goed! alleen de grunt is ten opzichte van de vorige wat slapper... helaas maar verder lekker plaatje |
|
kwestie van smaak.. ik houd niet van de stijl... Ik, Wil Schuurman |
|
...tis ook nie mijn smaak |
|
bweargh nog zo'n cliché doomgothcheesebandje. buh en guh hmm.. heb zin in wat rauws |
|
De nieuwe AF krijgt van mij een dikke De vorige cd vond ik trouwens ook al om te the only pleasure is pain |
|
Overigens; degene die hebben geantwoord...Is er überhaupt (woord) iemand van jullie die dan wel van Gothic metal houdt...Of vinden jullie allen het gewoon omdat het genre jullie niet aanspreekt ??? |
|
hebben we het hier over de nieuwe Agnostic Front? |
|
quote: Gothic metal vind ik wel mooi. AF heeft teveel vrouwelijke zang, en daar houd ik niet van. the only pleasure is pain |
|
Ik heb hem nog niet gehoord, maar de vorige vond ik dus ik heb hoop voor de nieuwe I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik vond hem al was hij een beetje te vrolijk maar het concert hier in delft afgelpen zaterdag(in de koornbeurs--in delft--delft the place to be ) but anyway het concert was wel ookal was ANNATAR(www.annatar.com) veel beter |
|
De nieuwe Agnostic Front is wel okay |
|
Af en toe word ik er tijdens het uitgaan ongewild mee geconfronteerd. Ik vind het niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ik hou niet zo van bandjes waar vrouwen zang de boventoon zingt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Daar zeg je me wat. Over 't algemeen hou ik niet zo van gothicmetal maar er zijn wel bands in het genre die 10x beter zijn dan After Forever. Neem bijvoorbeeld Drastic. |
|
Och, ik heb de recensie geschreven en ben naar het concert geweest. Denk niet dat ik nog een keer hoef te vertellen dat het helemaal is. We praten hier wel over NederMetal! Niet geheel onbelangrijk, zeg ik dan. Mad Maikie |
|
ik denk dat ik liever agnostic front hoor OI OI OI OI maar inderdaad after forever krijgt van mij een . maar ik hou dan ook niet van de stijl. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 27-11-2001 11:20] |
|
quote: Ik weet dat er genoeg betere Nederbandjes zijn dan AF bijvoorbeeld sinister pleurisy enne serenade of darkness hahha maar goed dat is uiteraard een kwestie van smaak. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 27-11-2001 11:30] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik hoor denk ik liever AF dan SoD maar dat is ook persoonlijk het is trouwens pleurisy |
|
quote:HAHA! |
|
quote: Ik bedoelde het uiteraard sarcastisch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wat vind jij dan van SoD? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |