|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:welke sod bedoel je gna Opzich denk ik dat ze wel wat kunnen bereiken, maar het is niet echt mijn stijl. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik hoor beide graag. ik vind van AF echter de eerste cd beter ( en nu heb ik het over after forever ) |
|
from the east coast to the west coast, GOTTA GOTTA GOTTA GO!! the new sound of the revolution, GOTTA GOTTA GOTTA GO!! OI! OI! OI! |
|
ff on-topic: myth of fury vroeg of de mensen die after forever vonden soms helemaal niet van gothic metal hielden. Ik ben er geen grote fan van (wel van dingen van Paradise Lost of MDB of zo) maar verder vind ik after forever gewoon SLECHT. Simpele rock muziek met een neo-klassiek jasje en NIETS maar dan ook NIETS nieuws. Compleet derivaten-materiaal. Dus het is niet zozeer dat ze gothic zijn dat ik het vind: ik vind het gewoon echt super slecht. |
|
Sorry peoples ik vindt gothic best ok maar AF nee dank je, heb net 3 nummers van de cd geluisterd en de cd gaat nu terug naar de eigenaar. |
|
Ik heb em nog niej gehoord maar ik denk dat ie wel ok is... "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Ik heb helemaal niets met AF. Heb ze onlangs live gezien, en weet meer dan voldoende. Wil de cd niet eens horen. Niks voor mij, dat soort vrouwenstemmetjes... Dead things grow from deep inside... |
|
Tnx voor de antwoorden op m'n vraag.... Ik vind After Forever dus een topper, maar als ik eerlijk ben draai ik eigenlijk nogal weinig Gothic Metal........ En hey, My Ding Bride en oude-Paradise Lost (zijn overigens veel Doomier) luister ik ook eerder (o.a. vanwege dat Doom-element). |
|
Laat ik het zo zeggen, niet slecht maar ook niet mijn smaak |
|
After Forever moet kapotgeschoten worden op het podium... Perfecte sluiter van hun carriere. triple After Forever Dit slaat nergens op. |
|
'T zal best leuk zijn, maar persoonlijk WALG ik van gothic metal.. IEEEHH!!! After Forever = |
|
After Forever is gewoon melodieuze metal.. Gothic metal is bijvoorbeeld een album als Velvet Darkness They Fear van Theatre of Tragedy of Widow's Weeds van Tristania.. En voor Decipher: |
|
quote: ga je dat ook doen 15 december in v.daal?! dan doe ik mee. tenminste een band die geen bier waard is dus kunnen ze het niet omschoppen zoal hypnos Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kep em nu opstaan en vindt um wel een kleine buiging waard, dus Lekker melodieus, alleen hadden er net wat meer agressieve stukken ingemogen. Ze zijn best strak, zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er zijn zelfs mensen die AF doom noemen! Het moet ook niet gekker worden. Ik vind After Forever wel lekker, maar om het nou doom te noemen.-----> |
|
Goeie band, de nieuwe cd is ook niet verkeerd, al had er wat meer gegrunt mogen worden. Gewoon gave sfeermuziek ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
niet mijn stijl, ik vind het meer Life doesn't get much better than this! |
|
Live zijn de nummers wel leuk, maar ik vind de productie belabberd. Je hoort alleen maar Floor en keyboards, de dubbelbass en gitaren staan veels te zacht. |
|
Zaterdag komen ze hier in 't Veen. Weet nog steeds niet wat te doen. Er heen gaan of niet... probleem is waarschijnlijk dat al mijn lieve vriendjes er heen gaan omdat het in de stamkroeg is. |
|
zeker weten goth ting |
|
waar gaat dit over? |
|
AF (agnostic front) is vet. Ouwe shit, nieuwe shit |
|
quote: Ik zou er niet heen gaan hoor... |
|
de nieuwe AF is echt heeeeel goed. Iedereen die dit niet waardeert is goed gek Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |