|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Conqueror is mijn eerste kennismaking met Jesu, en met succes. Hoewel het gitaar- en drumwerk behoorlijk zwaar klinkt, roept het toch een hele andere sfeer op dan de muziek in zijn geheel. En lekker veel MBV invloeden. Ik ben verkocht en ga op zoek naar ander werk |
|
sun down sun rise is echt immens zwaar zalig! signature |
|
Toen Jesu begon was het kwartje nog niet gevallen. Afgedaan als 'vast interessant, maar te saai voor mij'. Inmiddels denk ik daar wel anders over, wat een gave muziek zeg Heerlijk die gelaagdheid en al die klanken waar je een diepe duik in kunt nemen. 15 dec. in Den Haag en later nog een keer op Roadburn, gaat dat zien! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben het met je eens M. één van de bands van 'oh die luister ik nog wel een keer.' Maar wat geniaal. Heerlijk om in de stoel te zitten en je mee op reis te laten nemen. Ik word niet snel ergens rustig van, maar van Jesu wel Ik ben erg benieuwd naar hun optreden de 15e. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
iemand die laatste mini in het bezit? signature |
|
quote: Nope. Maar ken de band nog niet zo lang en heb mijn handen al vol aan de rest @M: 15 december wordt inderdaad gaaf! Jesu en Sunn op het hoofdpodium... Zelf vind ik Jesu overigens een stuk aangenamer luisterbaar dan de Sunn (misschien moet ik ze maar helemaal niet vergelijken, maar ben nou eenmaal een leek in het genre en veel meer vergelijkingsmateriaal heb ik simpelweg niet), maar kan me voorstellen dat Sunn live nog wel wat meer overdonderd straks. De verwachtingen zijn groot! |
|
Jesu en Sunn zitten tegenwoordig ver van mekaar, de Drone-elementen in Jesu zijn bijna nihil geworden. En echt Drone zoals Sunn het is is Jesu nooit geweest. Die "Pale Sketches CD" van Jesu wordt waarschijnlijk de meest overkeken plaat van het jaar (alleen te koop op deze tour en in de Avalanche Inc. Webwinkel), fucking geniaal en een zware aanrader! [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 11-12-2007 23:09] |
|
Ik heb zelf Heartache en de S/T en moet zeggen dat het eerste werk me wel het meest aanspreekt, de belachelijke vette bass in Man/Women etc. De nieuwere dingen vind ik mooi maar ze houden mijn aandacht iets minder lang vast helaas, heb ze ooit gezien in hun begin tijd met ISIS en Logh en ben benieuwd naar hun show op Roadburn! |
|
quote: +1 Ik kan ernaast zitten, maar het doet me potdorie denken aan Boards of Canada (!). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
fukk, ik wist hier niet van!! signature |
|
quote:+1 maar 't wordt dan ook niet makkelijk gemaakt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
zalig signature |
|
Zeker! Beter komt Jesu eens in Nederland (of Belgie) |
|
wat mooooi alweer signature |
|
fok wat is Jesu great [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-12-2012 21:05] signature |
|
Vind serieus alle Jesu releases goed. Maar vooral de s/t en Silver blijven intens. |
|
Die split met Envy trouwens behoort ook tot mijn favoriete releases, damn. Het Envy deel is ook zwaar goed. |
|
best ook even Council Estate Electronics – Longmeadow checken Council Estate Electronics are Justin Broadrick’s & Diarmuid Dalton’s vintage analog only synth & fx improvs. signature |
|
"Every Day I Get Closer to the Light From Which I Came will be released on September 23 on vinyl, CD and digital." http://www.factmag.com/2013/07/22/justin-broadrick-announces-new-jesu-album-every-day-i-get-closer-to-the-light-from-which-i-came/ |
|
14 september @ Tivoli, Utrecht 15 september @ De Kreun, Kortrijk 16 september @ Incubate, Tilburg Kortrijk. |
|
Tivoli was bijzonder. 013 was goed. Nieuwe album is zalig. Ja. Fijn. |
|
nieuwe is idd zalig signature |
|
ik heb een Jesu LP dubbel Sundown/Sunrise. van Aurora-B Records. Iemand ruilen? signature |
|
quote: Ik wil die wel! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |