IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Total Demise / Led Astray @ Popfront Zwolle 29/1 Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-01-2005 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Band(s):
Total Demise / Led Astray

Stijl:
Death Metal

Wanneer:
Zaterdag 29 januari 2005

Tijd:
22:00 uur

Kosten:
Je biertjes

http://www.ledastray.nl/

Beetje erg late aankondiging maarre tot vanavond aan de mensen die gaan.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 21:35 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dit was weer metal in Zwolle op zijn best. Geen bekende band, dus was er bijna niemand.
Led Astray was wel ok, tweede band wat minder.
Het bier was goed.

Life doesn't get much better than this!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 21:59 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 21:35 schreef H-K het volgende:
Dit was weer metal in Zwolle op zijn best. Geen bekende band, dus was er bijna niemand.
Led Astray was wel ok, tweede band wat minder.
Het bier was goed.

Ik wil graag meer meningen horen. Enne.. waarom stond iedereen stil?? Wat de boer niet kent dat eet 'ie niet????

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 21:59 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik wil graag meer meningen horen. Enne.. waarom stond iedereen stil?? Wat de boer niet kent dat eet 'ie niet????

Ben jij nou zo'n popfront kenner (-ster)? Kun je vast ook wel antwoord geven op je eigen vraag.

Led Astray kon me best boeien, alhoewel het bijpraten met diverse mensen ook weer hoognodig was. Dat andere bandje vond ik eentonig, waarom weet ik niet meer. Staat me weinig van bij, ach ik heb me prima vermaakt.

Oja en als je wil dat iedereen mee gaat doen, geef dan zelf het goede voorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-02-2005 22:05]

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:07 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Oja en als je wil dat iedereen mee gaat doen, geef dan zelf het goede voorbeeld.

Te dronken

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:07 schreef AngelOfDeath het volgende:
Te dronken

Yeahh rright, vandaar dat jij het allemaal nog zo goed weet. Wat een kutsmoes zeg!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 22:10 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 februari 2005 21:59 schreef AngelOfDeath het volgende:

Uhmmz, dat is zwolle. Zwollenaren kijken met een biertje in de hand en klappen beleefd als het nummer voorbij is.
Als ik dom om me heen wil rammen dan schreeuw ik wel iets over moeders in de buurt van een groepje allochtonen.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 22:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 februari 2005 22:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Yeahh rright, vandaar dat jij het allemaal nog zo goed weet. Wat een kutsmoes zeg!

onzin, ik herinner ook nog best wel dingen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:11 schreef H-K het volgende:
onzin, ik herinner ook nog best wel dingen.

Hahaha, like what.. in slaap vallen op de bar?

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 22:13 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 februari 2005 22:12 schreef MindlessMayo het volgende:
Hahaha, like what.. in slaap vallen op de bar?

Details..details.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:13 schreef H-K het volgende:
Details..details.

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:10 schreef H-K het volgende:
Uhmmz, dat is zwolle. Zwollenaren kijken met een biertje in de hand en klappen beleefd als het nummer voorbij is.
Als ik dom om me heen wil rammen dan schreeuw ik wel iets over moeders in de buurt van een groepje allochtonen.

Das dan duidelijk. Heb begrip voor niet-Zwollenaar. Moet ik nog een beetje aan wennen.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 22:17 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 februari 2005 22:15 schreef AngelOfDeath het volgende:
Das dan duidelijk. Heb begrip voor niet-Zwollenaar. Moet ik nog een beetje aan wennen.

Hehe, volgens mij is dat iets typisch noordelijks. Geen gedoe, gewoon de kat uit de boom kijken. Heeft niks te maken met het niet leuk vinden, meer iets van doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Kijk, in Zwolle gaat het als volgt..

Kej die band?
Neej
Moej kieke joah, is goaf

Okeej

Of...

Heuj, mett0l in p0epfront.. ken de band nie
Oh, dan komme we ook nie kieke

Of...

Maar we goan toch, bier zoep'n (en daar staan ze dan, true ende ev0ll met de armpjes overmekaar heen, al knikkebollend met hun tot op schouderlengte haartjes, niet teveel.. want anders denkt men dat je het nog gaaf vind ook)

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:23 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 30-11-2005 1:19]

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:24 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Kijk, in Zwolle gaat het als volgt..

Kej die band?
Neej
Moej kieke joah, is goaf

Okeej

Of...

Oh, dan komme we ook nie kieke

Of...

Maar we goan toch, bier zoep'n (en daar staan ze dan, true ende ev0ll met de armpjes overmekaar heen, al knikkebollend met hun tot op schouderlengte haartjes, niet teveel.. want anders denkt men dat je het nog gaaf vind ook)

enne... bedankt voor je uitleg weet ik dat ook weer

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 22:25 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik vind het wel best zo eigenlijk. Gewoon een bandje kijken zonder al die onzin er omheen en waar je tenminste fatsoenlijk bij de bar kan komen.

Beter dan wanneer er een of ander prutsbandje staat dat toevallig veel bekenden heeft in Zwolle. Dan staat heel Zwolle metal te zijn en puilt die tent uit.

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:25 schreef H-K het volgende:
Ik vind het wel best zo eigenlijk. Gewoon een bandje kijken zonder al die onzin er omheen en waar je tenminste fatsoenlijk bij de bar kan komen.

Beter dan wanneer er een of ander prutsbandje staat dat toevallig veel bekenden heeft in Zwolle. Dan staat heel Zwolle metal te zijn en puilt die tent uit.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:25 schreef H-K het volgende:

Ik vind dat juist wel handig, hoef ik maar 1 avond sociaal te gaan doen.

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 30-11-2005 1:19]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:23 schreef AngelOfDeath het volgende:
Wat zal ik er dan neerzetten dat aan de eisen "vernieuwend" en "Zwolle-enthousiast-makend" voldoet?

Wat waar neer zetten en waarover?

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 22:48 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat waar neer zetten en waarover?

popfront, metalavonden, dat is mijn taak

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2005 22:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:48 schreef AngelOfDeath het volgende:
popfront, metalavonden, dat is mijn taak

Oh je moet reclame maken? Nouja ten eerste zou ik als ik jou was de search gebruiken voor je een topic gaat openen. Ten tweede zou het gebruik van posters ook goed informeren en ten derde, tsja.. opletten op welke data er geprogrammeerd wordt ten opzichte van overig metal aanbod.

Ik vind het zeg maar ook erg krom dat aankomende zaterdag geen metal staat, terwijl de vrijdag en zondag wel wat metal speelt. Oh enne iets bekendere bandjes laten spelen (aan jaap-jan en tony dus, als ik me niet vergis). Ken genoeg bandjes die mensen trekken en die een demo oid hebben gestuurd.

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 23:01 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 22:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Oh je moet reclame maken? Nouja ten eerste zou ik als ik jou was de search gebruiken voor je een topic gaat openen. Ten tweede zou het gebruik van posters ook goed informeren en ten derde, tsja.. opletten op welke data er geprogrammeerd wordt ten opzichte van overig metal aanbod.

Ik vind het zeg maar ook erg krom dat aankomende zaterdag geen metal staat, terwijl de vrijdag en zondag wel wat metal speelt. Oh enne iets bekendere bandjes laten spelen (aan jaap-jan en tony dus, als ik me niet vergis). Ken genoeg bandjes die mensen trekken en die een demo oid hebben gestuurd.

Reclame maken voor Popfront in algemene zin behoort niet tot mijn primaire doelen.

Ik heb niets te maken met de posters. Waarover ik van mening ben dat die slecht en laat worden verspreid. Bovendien zijn ze regelmatig voorzien van belachelijke typfouten. [recent voorbeeld = Led Away]

Ik heb geen invloed op hoevaak en wanneer er metal neergezet mag worden. Ik kan hooguit slijmen bij het bestuur. De data worden voor mij bepaald. Jammer maar helaas.

Het enige wat ik doe is metalbandjes boeken.
Demo's komen maar zelden in mijn handen terecht. Die liggen meestal een jaar op het kantoor te rotten. Daarom staat op de popfrontsite een link naar "programmering metal". Bands die mij benaderen kunnen een demo opsturen naar mijn thuisadres, zodat ze zeker weten beluisterd worden.

De search gebruiken? Daar was ik inmiddels wel achter. Ik moest ook het ook leren. Bovendien haalt de search niet alles tevoorschijn.

AngelOfDeath
Posted 09-02-2005 23:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

En Mayo, als je je ergert aan mijn beginnersfouten, dan mag je mij uitleggen hoe je een foutief geplaatste topic kunt (laten) verwijderen.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-02-2005 23:15 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 februari 2005 23:01 schreef AngelOfDeath het volgende:
Reclame maken voor Popfront in algemene zin behoort niet tot mijn primaire doelen.

Ik heb niets te maken met de posters. Waarover ik van mening ben dat die slecht en laat worden verspreid. Bovendien zijn ze regelmatig voorzien van belachelijke typfouten. [recent voorbeeld = Led Away]

Ik heb geen invloed op hoevaak en wanneer er metal neergezet mag worden. Ik kan hooguit slijmen bij het bestuur. De data worden voor mij bepaald. Jammer maar helaas.

Het enige wat ik doe is metalbandjes boeken.
Demo's komen maar zelden in mijn handen terecht. Die liggen meestal een jaar op het kantoor te rotten. Daarom staat op de popfrontsite een link naar "programmering metal". Bands die mij benaderen kunnen een demo opsturen naar mijn thuisadres, zodat ze zeker weten beluisterd worden.

De search gebruiken? Daar was ik inmiddels wel achter. Ik moest ook het ook leren. Bovendien haalt de search niet alles tevoorschijn.

Mja, een beetje meer reclame maken zou geen ramp zijn. Ik vergeet vaak op de site te kijken en verder zie ik maar amper ergens een poster hangen ofzo (rock-inn/docter zou toch iig wel moeten)

Als je een topic wil laten verwijderen moet je gewoon even een mod mailen of het in het klachtentopic posten.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com