|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
do 10 feb: Wishbone Ash vr 25 feb: Snowy White ma 28 mrt: Thin Lizzy di 5 apr: Kamelot - Epica - Kotipelto vr 15 apr: Moongarden + Knightarea (IT) vr 29 apr: After Forever voor meer info: WWW.BOERDERIJ.ORG KAARTVERKOOP IS AL GESTART!!!! ( binnenkort meer grote namen ) [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 31-01-2005 10:28] |
|
Vage topic titel, maar goed. Snowy white, gaaf! Oud Vuil. |
|
quote: Voor de programmeur van de Boerderij: REAGEREN OP JE MAIL GODVERDOMME! En voor Sillie: ook jij hebt mail [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 30-01-2005 22:38] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
is de grootte van de naam niet afhankelijk van het lettertype waarin deze is geschreven? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wat is een betere titel dan??? |
|
quote: Aankomende optredens in de Boerderij, Zoetermeer. o.i.d. Maakt het makkelijker met zoeken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ben er morgen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik vind het juist een klote zaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: morgen eens een kijkje gaan nemen |
|
Volgens mij speelt Riverside binnenkort ook in de boederij? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Ik ben er ook. Ik vind alleen het vervoer erg Kut met een hoofdletter. |
|
was gisteren in helmond trouwens errrrg gaaf! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: klopt, samen met knight area www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:we zullen zien. Ik heb alleen gehoord dat Kahn zo arrogant is. Maar ik ben benieuwd |
|
quote:laatste keer dat k em sprak niet echt...maar dat is ook alweer 3 jaar geleden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: per auto is het wel te doen, mag bob spelen dus geen bier voor mij heb goeie verhalen gehoord over het optreden in Plato, wordt dus wel genieten vrees ik [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 05-04-2005 12:56] |
|
quote:oeh kom jij toevallig langs leiden? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
vrees van niet, kom zelf uit Nootdorp en moet wat mensen oppikken in Delft.. dan zit ik meteen vol (ford Ka ) |
|
quote:dju wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
She_devil is niet al te groot, die past wel in de kattenbak What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
mwoeha k ga lekker alleen ze kunnen me wat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
19 april zal ik er trouwens zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb ook een heerlijke avond gehad. Ik had eerst een the black halo shirt gekocht en ben daarna in de rij gaan staan. Waarna ik door de mensenmassa ben heengeduwd en toen ik in de zaal was. Rende ik meteen naar voren en stond ik mooi vooraan waar de gitarist speelde. Dus links van het midden. Kotipelto was leuk maar het geluid van timo had harder gemogen en die van de gitaren wat zachter. wel 2 heerlijke solo's speelden ze en de strato nummers waren ook heel gaaf. Verder heb ik nog een drumstok weten te krijgen van de drummer. Epica boeide me niet zo heel erg. En ik hoor nu al dat ik de nieuwe cd niet hoef te kopen maar wel leuk op mp3. Ze speelden wel lekker strak en simone zag er goed uit. Van epica heb ik slechts de playlist meegenomen. Het was toen nog ongeveer een kwartier wachten totdat kamelot opkwam. Ze openden meteen met 1 van hun lekkerste nummers namelijk met center of the universe. Wat bij mij er lekker dus in ging. Daarna kwamen Uther (vond het niet zo spectaculair) Edge of paradise, Soul society en dan nights of arabia. Hier zou eigenlijk Thomas jongblood een speciale cape opdoen door een fan gemaakt. Maar hij heeft zich niet aan woord gehouden en ging verder spelen. Wat hij in mijn ogen vaak veel te arrogant deed. Wander was leuk en toen the haunting. Normaal gesproken zingt simone hierin maar Mark jansen kwam het toneel op en ging wat heen en weer lopen. En bij het echte goede gedeelte kwam simone dan wel op. Hierna een veel te makkelijk keyboard solo. Forever, gezeik, black halo, nog meer gezeik. En nu ging Kahn opeens het podium af. En ging op de bar de ballad don't you cry zingen. Die mij beter bevalt op het album. Dan een drumsolo die niet zo overtuigend was en when the lights go down. Ik had ook op deze gerekend want dit moest een live kraker worden. En waar ik stond ging het er dan ook goed in. Nog meer gezeur volge en de band liep van het podium af en later speelde ze: march of mephisto. Kahn trok zijn lange jas aan en mark jansen deed de grunts. Wat ik erg grappig vond omdat ik shagrath het gewoon veel beter vind doen. Daarna kwam karma. En ging de band voor de 2e keer van het podium waarna ze terugkwamen voor Farewell. Nu ging de band nog even weg en kwamen ze terug voor het gebruikelijke applaus en heb ik nog een plectrum meegejat. De playlist van epica post ik zo snel mogelijk want die heeft iemand anders waarmee ik naar het concert was. Fouten onder voorbehoud want het is laat |
|
vond het gewoon rossen Kotipelto stond behoorlijk hard en het geluid was nogal schel in het begin. Vond de Stratovarius nummers beter dan hun eigen werk. Epica speelde de set die ze altijd spelen, weinig verassend. Kamolot was goed. Geen zin om op details te gaan neuzelen Was een goeie investering. |
|
ja was weer leuk ook redelijk wat bekenden tegengekomen.. Kahn was goed bij stem!! met deze tour hebben ze de vorige weer helemaal goed gemaakt in t begin gezeik gehad met de gastenlijst (die trien kon niet lezen) maar dat was zo weer verholpen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-04-2005 12:21] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |