|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk aanwezig. Nog 13 dagen.. |
|
quote: ik denk dat je nog niet kan reserveren.. lijkt me makkelijk als het mailadres en het aantal personen wordt meegezonden quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: We hebben officiele waarschuwingen gehad, een van de leden taakstraf... Die mensen komen overal achter, het zijn een soort van ratten die alles infesteren... Bij voorgaande Nachtwraak concerten stonden ze ook met foldertjes bij de ingang dus waarom nu niet dan. Maar het zal wel niet gebeuren, laten we het hopen en dan is deze discussie ook weer afgesloten (minderjarig klopt trouwens ook niet, en we zijn misschien cliché, maar weten wel waar we mee bezig zijn) [Dit bericht is gewijzigd door Behrith op 14-04-2005 13:14] |
|
hehehe ja de graaff die reserveringen zit niet goed, en we willen onze die hard fans ernst en rob er wel bij hebben natuurlijk! |
|
quote: Hehehe, BM ist krieg, als ze dr staan moet je ze gewoon met uitwerpselen bekogelen ofzo. Ik mag niet oproepen tot geweld, maar misschien is stront in je haar nog wel erger dan klappen. t is ook niet zo dat je t je maar moet laten aanleunen ofzo... (En dat zeg ik, terwijl NSBM niet eens mijn ding is). Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Misschien komen de Dordste Marokkanen, die zo nu en dan ruzie zoeken met Onheil-shirt dragende personen, ook wel. Wordt een gezellig feestje zo te zien! |
|
quote: marokkanen moeten gewoon op kk uit NL ongedierte dragers |
|
misschien kom ik dan inderdaad wel amok, en het zou inderdaad leuk zijn als er dan wat van dat tuig rond loopt, ik hoorde dat dat daar vaker voorkwam, rellen door mensen die hier niet echt thuis horen? |
|
*schop gaan hier nog mensen heen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik weet het nog niet |
|
MetalJan gewoon komen! |
|
*schop* |
|
Succes met spelen heren vandaag, maar ik zal niet aanwezig zijn. |
|
zo maar eens aanstalte maken richting dort te gaan. |
|
En toen ging het hele feest niet door. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hoezo? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Kanker politie die een inval deden. De organisator had alles niet helemaal goed geregeld. De kneus. |
|
Jeetje, dat is knap lullig inderdaad... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ja, heel dom. Welkom terug op ZM! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vette bands man vandaag! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dan was het gisterenavond toch een stuk gaver hehe. |
|
quote: wilde eigenlijk ook gaan maar vanwaar die inval dan |
|
quote: er was geen vergunning.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |