|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dus geen metal pandfest? |
|
het is wat. Fuck the world and fuck you |
|
Hmmm, dat is dan wel erg dom om geen vergunning aan te vragen |
|
Behoorlijk, en wat ook niet erg handig is.... Mensen die om twee uur op hun lamme gemakt nog even de route van de site afplukken en vervolgens nog even wat fora bekijken alvorens men vertrekt....niet vast op de hoogte stellen van de cancel-actie Beetje voor jan-lul naar Dordt rijden... gelukkig was het in Baroeg ook gezellig. |
|
10 july Brutus Officium Triste Onheil Rectal Smegma Twister of Truth Entree: €5 Aanvang: 14:30 Eerste band: 15:00 adres: Galvanistraat 11. |
|
jammer dat de line-up er neit beter op is geworden.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mja veel zal er ook wel niet meer komen na de vorige keer... |
|
10 juli? Dan ben ik op vakantie... |
|
OT en onheil samen? uh oh dat gaat nooit goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
waarom niet? |
|
quote: uhm die mossels zijn toch uberextreemrechts schat Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Da's nieuws voor mij. Niet in de war met Alsem? [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 17-06-2005 19:06] |
|
uhm, mwah sommige shirts van hun spreken volgens mij boekdelen.nou begin ik weer te twijfelen ah fuck it, gewoon beuken met jullie doom. ga los Pim, ga ervoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Machtig! Van het label christenhonden naar extreem-rechts. Doen ze netjes, whahahahahaha! Sommige mensen zijn echt te dom! |
|
quote: ik vind je geil wist je dat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Tis geweldig, het zou bijna jammer zijn dat ik al voorzien ben... bijna... ...WHAHAHAHAHA! |
|
quote: voortplanten? ah toe? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dit keer zal het op een andere locatie plaat vinden: de Pontonnier: Houttuinen 32c 3311CE Dordrecht |
|
|
|
Duisternis. |
|
*schop* |
|
morgen is het dus zover. |
|
Vanmiddag dus. |
|
Voor de mensen die het boeit er zijn nu foto's online op http://www.pandfest.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |