IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De meerwaarde van schattigheid in deze wereld Volgende pagina
trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 13:34 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

En nou is de maat verdomme helemaal vol;

Ik word verdomme echt depressief wanneer ik de speelgoedgids doorblader en al die zoetsappige rommel onder m'n ogen krijg. Waar zijn de tijden dat onze jongens nog opgevoed werden met sterke mannen als G.I. Joe en gevechtsrobots als de Transformers. Het enige wat onze mechanische metgezellen kunnen is het vervaardigen van tiramisu-taarten volgens Rudolf's recept en het ongegeneerd uitstoten van allerlei zinssneden waar de beruchte huichelaar op de vismarkt nog van moet kotsen. Laten we het helemaal niet hebben wat er met de vleselijken onder de poppen is gebeurd. Om het kort te houden, de regenboog coalitie van Joling en Gordon hebben zich er iniedergeval flink op uitgeleefd.

Hardstikke fijn natuurlijk, dat de liefde uitbundig gevierd wordt maar zoals we allen weten ligt de kinderlijke onschuld bij het feit dat zij goudeerlijk toegeven dat ze precies doen wat zij denken wat goed voor ze is. En dat is juist altijd precies het omgekeerde van wat je ze probeert te propaganderen. Oftewel, moge het duidelijk zijn dat de huidige problematiek omtrend jongeren veroorzaakt is door homo-erotische speeltjes die vanaf kindsaf aan door de strot gepropt zijn. Als ik met zulke roze bagger werd verwend zou ik ook tijdens de puberteit woedend om me heen rammen en claimen dat vrouwen minderwaardige gleufdiertjes zijn, enkel bedoelt om platgeneukt te worden. En die kaaskoppen, die zijn al helemaal nergens goed voor.

Kortom, wilt men een evenwichtige samenleving tot stand brengen, dan moet het speelgoed van het jaar dit keer naar de President Bush: Mission Iraq Operation Oil-Plunder Action figure ipv de zoveelste gepimpte versie van Furby.

Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-02-2005 13:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-02-2005 13:36]

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 13:37 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:36 schreef aerodis het volgende:
.

Ik ook van jou..

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2005 13:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Suck my piss

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 13:41 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:38 schreef skullfuck het volgende:

U, mijnheer/edelachtbare skullfuck, beschikt over een werkelijk wonderbaarlijk vermogen om posts te herinneren. Hierbij saluteer ik u

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-02-2005 13:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2005 13:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 februari 2005 13:41 schreef trekdrop het volgende:
U, mijnheer/edelachtbare skullfuck, beschikt over een werkelijk wonderbaarlijk vermogen om posts te herinneren. Hierbij saluteer ik u

Dat doe ik sinds Dinsdag 13 Maart 2001 - 13:49.39 tot en met nu wel vaker. JA, internet is triest.

Gegroet !

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-02-2005 13:48]

Suck my piss

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-02-2005 13:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Eddy Wally
De man die niet doorhad dat de gouden ezel van kopspijkers een soort loden leeuw was.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 13:56 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:53 schreef arrebar het volgende:
Eddy Wally
De man die niet doorhad dat de gouden ezel van kopspijkers een soort loden leeuw was.

Mwa. Als Jack Spijkerman in persoon zelf zich aan mij zou irriteren ofwel zichzelf beplassen van het lachen dan zou ik dit enkel als een compliment kunnen opvatten gezien ik hem, om even binnen het vocabulair van z'n grote vriend Marcel van Dam te blijven, een uiterst minderwaardig mens vind.

Maar het topique ontspoort. Ik neem aan dat de echte harde bikkels uit dit forum het wel met me eens zijn dat een protest gericht aan de commissie van "Speelgoed van het jaar 05" wel op z'n plaats lijkt, niet waar?

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 02-02-2005 13:57 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 2 februari 2005 13:56 schreef trekdrop het volgende:
Mwa. Als Jack Spijkerman in persoon zelf zich aan mij zou irriteren ofwel zichzelf beplassen van het lachen dan zou ik dit enkel als een compliment kunnen opvatten gezien ik hem, om even binnen het vocabulair van z'n grote vriend Marcel van Dam te blijven, een uiterst minderwaardig mens vind.

Maar het topique ontspoort. Ik neem aan dat de echte harde bikkels uit dit forum het wel met me eens zijn dat een protest gericht aan de commissie van "Speelgoed van het jaar 05" wel op z'n plaats lijkt, niet waar?

Ik denk niet dat die met speelgoed spelen...

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 14:01 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:57 schreef Audiophile het volgende:
Ik denk niet dat die met speelgoed spelen...

Echte mannen gebruiken hun teef als speelgoed...

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 02-02-2005 14:13 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

schattig is niet erg zolang het maar koddig blijft

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2005 14:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:34 schreef trekdrop het volgende:
Als ik met zulke roze bagger werd verwend zou ik ook tijdens de puberteit woedend om me heen rammen en claimen dat vrouwen minderwaardige gleufdiertjes zijn, enkel bedoelt om platgeneukt te worden.

quote:
Op 2 februari 2005 14:01 schreef trekdrop het volgende:

Jij bent dus ook met een roze Jos Brink Action Figure opgegroeid?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 14:24 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 14:18 schreef Chelman het volgende:
Jij bent dus ook met een roze Jos Brink Action Figure opgegroeid?

Hoe denk je anders dat ik zo'n heldere en uiterst treffende analyse kan bewerkstelligen. Zelfkennis is alles.

Ik ben nog jong en uit de generatie waar deze slechte ontwikkeling tot stand kwam.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-02-2005 14:26 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 14:01 schreef trekdrop het volgende:

DREK-KOP, optiefen met je loze gezeik.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2005 14:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 13:34 schreef trekdrop het volgende:
Als ik met zulke roze bagger werd verwend... (..)

quote:
Op 2 februari 2005 14:24 schreef trekdrop het volgende:
Hoe denk je anders dat ik zo'n heldere en uiterst treffende analyse kan bewerkstelligen. Zelfkennis is alles.

Ik ben nog jong en uit de generatie waar deze slechte ontwikkeling tot stand kwam.

Het woordje ALS impliceert dat je niet met zulke roze bagge verwend werd.

Wat is het nou?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2005 14:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik kwam dit tegen..

Suck my piss

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-02-2005 14:32 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Het "verwend worden met roze bagger" lijkt me niet bevorderlijk voor de brein of anusje van een klein kind.

trekdrop
Mooie jongen >^_^<
Usericon van trekdrop
Posted 02-02-2005 14:36 by trekdrop Wijzig reactieProfiel van trekdropQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 14:26 schreef Mikeee het volgende:
DREK-KOP, optiefen met je loze gezeik.

OMFG, jij bent zo "true"

@andere dude:
Verder probeer je natuurlijk zoveel mogelijk je schaamteplekken te bedekken en is de openingspost een stuk uit een column die ik een jaar geleden geschreven heb. Het is uit een tijdperk waar ik er "emotioneel" nog niet aan toe was om toe te kennen dat ook ik mishandelt ben door de "roze" politie.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 02-02-2005 16:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 2 februari 2005 13:56 schreef trekdrop het volgende:

Wat is er in hemelsnaam mis met Jack Spijkerman. Et is een man die tenminste de moeite neemt om andere mensen aan het lachen te maken.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-02-2005 16:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 16:45 schreef arrebar het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met Jack Spijkerman. Et is een man die tenminste de moeite neemt om andere mensen aan het lachen te maken.
Dat het zoooo'n overdreven en humorloze linkse rakker is.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 02-02-2005 16:56 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 16:45 schreef arrebar het volgende:

Over de rug van anderen, ja. Aan zelfspot ontbreekt 't totaal.

Welcome to the Atrocity Exhibition

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2005 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mods?

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-02-2005 18:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Op zich vind ik dit topic wel een grappig idee, weet je wat er trouwens met je action figures is gebeurd? Het zijn allemaal vrouwen geworden, GI Jane, buffy the vampieren slet etc.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2005 18:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 18:11 schreef Jenje het volgende:
Mods?
Zijn ze schattig?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2005 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 18:21 schreef Chelman het volgende:
Zijn ze schattig?
Vroeger wel, maar toen kapte ik er mee, en toenm niet meer tihi

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com