|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was er dan ook erg blij mee. Ik heb meteen al m'n gewone barby's de deur uit gedaan. Oud Vuil. |
|
Ik ben ook heel aaibaar!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zeg meneer trekdrop, heeft u door dat uw avatar maar liefst 790 bij 596 pixels is, terwijl de toegestane maat hier 60 bij 60 pixels is? En dat dat leuke bestandje 64,54KB is, terwijl 25KB al méér dan genoeg is? En dat het feit dat het op het forum geresized wordt naar zo'n schattig 60x60px icoontje niet meteen wil zeggen dat het werkelijke plaatje verkleind wordt? Ga dat es eventjes snel veranderen dan, voordat ik het moet doen? >^_^< [edit] Kan neit tiepen [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 02-02-2005 22:02] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Och lamaar. Ik voelde me creabea vandaag. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zombie barbie kon niet met ze overweg, ze moesten gaan. |
|
quote:mods met humor, een feest! nu nog smaakl .. |
|
Aardbeien of banaan graag. |
|
Oei, dat was geen humor, natuurlijk. |
|
quote: OMG >^_^< Neuh, ik vind hem ergens wel toepasselijker zo, ik laat m denk ff staan Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
quote:Heb jij wel een aflevering van kopspijker gezien in je leven??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Veel te veel ja. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote:Volgens mij niet, want het is nogal stom om te lullen dat iemand geen zelfspot heeft als die zichzelf ook vaak in de zeik zet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
thundercats was nog eens educatief speelgoed, die werden dan door mijn uitgebreide dinosaurus verzameling keer op keer aangevallen tot er alleen armen en benen overbleven... De furby van mijn nichtje heb ik gewoon gemarteld door hem een volledig etmaal ondersteboven te hangen zodat ie de hele tijd bleef klagen totdat die doodging... goeie tijden *sniff lego blijft toch hét speelgoed voor ieder kind dat een beetje creativiteit bij gebracht dient te worden... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
smiley's zijn schattig..hoog Koddigheid gehalte Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Dat beoordeel je even voor mij, wat ik wel en niet zie? Flikker op man! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Plaats dan eens een reactie waaruit blijkt dat je ook werkelijk iets ervan hebt onthouden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik wil bevestiging!!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:lekkor wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehe, dat is ook wat waard natuurlijk. Maar eigenlijk wilde ik gewoon horen dat ik schattig en aaibaar ben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |