|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-02-2005 13:36] |
|
quote: Ik ook van jou.. Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
Suck my piss |
|
quote: U, mijnheer/edelachtbare skullfuck, beschikt over een werkelijk wonderbaarlijk vermogen om posts te herinneren. Hierbij saluteer ik u Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat doe ik sinds Dinsdag 13 Maart 2001 - 13:49.39 tot en met nu wel vaker. JA, internet is triest. Gegroet ! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-02-2005 13:48] Suck my piss |
|
Eddy Wally De man die niet doorhad dat de gouden ezel van kopspijkers een soort loden leeuw was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Mwa. Als Jack Spijkerman in persoon zelf zich aan mij zou irriteren ofwel zichzelf beplassen van het lachen dan zou ik dit enkel als een compliment kunnen opvatten gezien ik hem, om even binnen het vocabulair van z'n grote vriend Marcel van Dam te blijven, een uiterst minderwaardig mens vind. Maar het topique ontspoort. Ik neem aan dat de echte harde bikkels uit dit forum het wel met me eens zijn dat een protest gericht aan de commissie van "Speelgoed van het jaar 05" wel op z'n plaats lijkt, niet waar? Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
quote: Ik denk niet dat die met speelgoed spelen... |
|
quote: Echte mannen gebruiken hun teef als speelgoed... Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
schattig is niet erg zolang het maar koddig blijft Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: quote: Jij bent dus ook met een roze Jos Brink Action Figure opgegroeid? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hoe denk je anders dat ik zo'n heldere en uiterst treffende analyse kan bewerkstelligen. Zelfkennis is alles. Ik ben nog jong en uit de generatie waar deze slechte ontwikkeling tot stand kwam. Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
quote: DREK-KOP, optiefen met je loze gezeik. |
|
quote: quote: Het woordje ALS impliceert dat je niet met zulke roze bagge verwend werd. Wat is het nou? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik kwam dit tegen.. Suck my piss |
|
Het "verwend worden met roze bagger" lijkt me niet bevorderlijk voor de brein of anusje van een klein kind. |
|
quote: OMFG, jij bent zo "true" @andere dude: Verder probeer je natuurlijk zoveel mogelijk je schaamteplekken te bedekken en is de openingspost een stuk uit een column die ik een jaar geleden geschreven heb. Het is uit een tijdperk waar ik er "emotioneel" nog niet aan toe was om toe te kennen dat ook ik mishandelt ben door de "roze" politie. Een cowboy zonder paard is als een stroopwafel zonder stroop |
|
quote: Wat is er in hemelsnaam mis met Jack Spijkerman. Et is een man die tenminste de moeite neemt om andere mensen aan het lachen te maken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Dat het zoooo'n overdreven en humorloze linkse rakker is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Over de rug van anderen, ja. Aan zelfspot ontbreekt 't totaal. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Mods? |
|
Op zich vind ik dit topic wel een grappig idee, weet je wat er trouwens met je action figures is gebeurd? Het zijn allemaal vrouwen geworden, GI Jane, buffy the vampieren slet etc. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Zijn ze schattig? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Vroeger wel, maar toen kapte ik er mee, en toenm niet meer tihi |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |