|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ragnarock festival: 17, 18 en 19 juni in de Zeelandhallen in Goes, enorm festival met oa optredens van: Backlash Demon Erazer Heavenly In Death of Steve Sylvester (Death SS) M99 Roadlash Skylark Virgin Steele Tevens fantasy beurs en nog veel meer. Voor meer info zie: www.ragnarock.nl Sorry voor het verkeerd spellen van Ragnarock in de titel... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-02-2005 1:13] |
|
Oeh, nog meer Death SS. Zo zie je ze nooit, en zo zie komen ze twee keer in Nederland. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Nadat de talentvolle bands hun shows hebben gegeven zal Backlash het zogenaamde Bal der Duisternis op vrijdag 17 juni openen. De brute metal is niet voor tere zieltjes, maar wel retestrak en een perfekte opwarmer voor de duistere klanken van de hoofdacts. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Volgens mij klopt de topic titel niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bruce Banner |
|
Virgin Steele Daar ga ik denk ik maar eens fijn een stukje bij zijn http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Fucking Hell, EAT METAL RECORDS komt ook en neemt mee: Strikelight Marauder Wotan Geweldig, drie geweldige nieuwkomers in Nederland. Wie had dat ooit verwacht?? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Als het nou MErauder was...dan was ik misschien gekomen. Nu staat er nog steeds geen enkele band die ik wil zien. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
wie organiseert dit eigenlijk? fucking klasse! v/d partij iig. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
vrijdag: 15.00 - 15.45 - M99 (Nederland) 16.00 - 16.45 - Roadlash (Nederland) 17.00 - 17.45 - Erazer (Nederland) Bal der duisternis 18.00 - 18.40 - Backlash (Nederland) 19.00 - 19.40 - Goddess of Desire ( Nederland) 20.00 - 21.00 - Witchfynde (Engeland) 21.30 - 23.30 - Demon (Engeland) 00.00 - 01.00 - Death SS (Italie) zaterdag: 11.00 - 11.30 - Desperation (Belgie) 11.50 - 12.20 - Strikelight (Griekenland) 12.40 - 13.15 - Marauder (Griekenland) 13.45 - 14.30 - Dreamaker (Spanje) 15.00 - 16.00 - Wotan (Italie) 15.45 - 16.15 - 16.30 - 17.30 - Heavenly (Frankrijk) 18.00 - 19.00 - Skylark (Italie) 19.30 - 20.30 - 21.00 - 00.00 - Virgin Steele (USA) zondag: 13.00 - 13.30 - Nada Naga (Nederland) 14.00 - 14.30 - The Druids (Nederland) 15.00 - 15.30 - Paul Vens (Nederland) 16.00 - 16.45 - Skylark (Italie) 17.15 - 18.00 - Virgin Steele (USA) 18.30 - 19.30 - Faun (Duitsland) 20.00 - 21.00 - Omnia ( Nederland ) 21.30 - 22.45 - Carpe Diem (Nederland) 23.00 - 00.00 - Feestelijke afsluiting "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Oh de zondag is lekker zeg! |
|
Idd, er is een feestelijke afsluiting! |
|
Ik ben er vrijdag hoogstwaarschijnlijk bij, wat een fucking gave bands! En 'bal der duisteris' klinkt onnoemelijk gay. |
|
aanwezig |
|
quote: Ze spelen 2 keer |
|
Ja, een of andere rock opera set, en een akoestische set. Verder speelt Wizard (Duitsland) ook en is de line-up compleet. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Aha, grappig. |
|
update vrijdag: 15.00 - 15.45 - M99 (Nederland) 16.00 - 16.45 - Roadlash (Nederland) 17.00 - 17.45 - Erazer (Nederland) Bal der duisternis 18.00 - 18.40 - Backlash (Nederland) 19.00 - 19.40 - Goddess of Desire ( Nederland) 20.00 - 21.00 - Witchfynde (Engeland) 21.30 - 23.30 - Demon (Engeland) 00.00 - 01.00 - Death SS (Italie) zaterdag: 11.00 - 11.30 - Mytholic (Nederland) 11.50 - 12.20 - Desperation (Belgie) 12.40- 13.20 - Strikelight (Griekenland) 13.40 - 14.20 - Marauder (Griekenland) 14.40 - 15.30 - Dreamaker (Spanje) 16.00 - 16.45 - Wotan (Italie) 17.15 - 18.00 - Wizard (Duitsland) 18.30 - 19.30 - Heavenly (Frankrijk) 20.00 - 21.00 - Skylark (Italie) 21.30 - 00.30 - Virgin Steele (USA) zondag: 13.00 - 13.30 - Nada Naga (Nederland) 14.00 - 14.30 - The Druids (Nederland) 15.00 - 15.30 - Paul Vens (Nederland) 16.00 - 16.45 - Skylark (Italie) 17.15 - 18.00 - Virgin Steele (USA) 18.30 - 19.30 - Faun (Duitsland) 20.00 - 21.00 - Omnia ( Nederland ) 21.30 - 22.45 - Carpe Diem (Nederland) 23.00 - 00.00 - Feestelijke afsluiting |
|
Leuke tijd ja, Strikelight mag mij wakker maken. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: lol |
|
zozo de vrijdagavond is een aardig cult avondje.. demon, witchfynde holy shit! ik hoop dat het godverdomme STAMP maar dan ook STAMP druk wordt, de kosten 5x eruit, en volgend jaar weer http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hallo allemaal, Ik ben de organisator van Ragnarock en vindt het echt hartstikke leuk dat jullie zo uitgebreid praten over ons festival. ik hoop jullie allemaal te zien over een paar weken en plaats onder deze bijdrage alvast een lekkermakertje voor iedereen die langs wil komen. Tot Ragnarock! Walter Siepman De jaren tachtig herleven op RAGNAROCK Alle Iron Maiden, Manowar en Helloween liefhebbers kunnen hun spijkerjas of leren broek aantrekken tijdens Ragnarock, want legendarische namen, navolgers en genre- en generatiegenoten zullen zich van hun beste kant laten zien tijdens dit festijn. Allereerst de legendarische namen: Virgin Steele, Demon, Witchfynde en Death SS. Virgin Steele uit Amerika heeft zich van een Iron Maiden navolger (draai hun naam maar eens om) ontwikkeld tot een band met een eigen geluid, dat te omschrijven is als een kruising tussen Manowar en Iron Maiden, maar dan orkestraler en met een grotere bombast. Zij zullen een maar liefst drie uur durende rock opera opvoeren tijdens Ragnarock, die aantrekkelijker wordt gemaakt dank zij twee grote beeldschermen die het concert zullen ondersteunen met prachtige animaties, die speciaal door het grafisch lyceum in Rotterdam zijn gemaakt. De andere grote naam is het Engelse Demon en die band bestaat al 25 jaar. In al die tijd hebben ze een trouwe fanschare opgebouwd, die hun een een grote undergroundstatus hebben gegeven. En wie weet is Ragnarock de voorbode van de welverdiende grote doorbraak van deze sympathieke Engelsen. Je krijgt twee uur de tijd om je te laten overtuigen. Witchfynde was een van de eerste NWOBHM bands, die er ook al was tijdens de doorbraak van Iron Maiden begin jaren tachtig. De laatste legendarische band is 'de band met de foute naam': Death SS. Zij maken een horror rock, die met geen andere band te vergelijken is. Hun Italiaanse rock zal je niet vaak tegenkomen in Nederland, maar het is een niet te missen spektakel. Jonge honden die de metalkroon willen opzetten staan te trappelen tijdens Ragnarock: Skylark, Heavenly en Dreamaker vervullen die rol met verve. Het Franse Heavenly is gezegend met een geluid dat een mengeling is tussen Helloween en Rhapsody. Dank zij de fenomenale zanger Ben Sotto ziet Ragnarock deze band als de grote kanshebber voor een toekomstige topstatus en ontdekt worden tijdens Ragnarock zal onze goede neus wat dat betreft bevestigen. Skylark uit Italie brengt met zijn supersnelle kruising tussen Rhapsody en Iron Maiden een ongekende energie naar buiten; een sausje prog maakt de smaak compleet. Het Spaanse Dreamaker had al enige faam als Dark Moor, maar ook deze ondergewaardeerde band heeft zich van Rhapsody kloon ontwikkeld tot een moderne variant op het aloude metal geluid. Cultbands zijn natuurlijk onontbeerlijk op een festival als Ragnarock en als Wizard, Wotan en Goddess of Desire geen cultbands zijn, dan zou ik niet weten welke bands wel. Het Duitse Wizard steekt evenals het Italiaanse Wotan zijn voorliefde voor Manowar niet onder stoelen en banken, vandaar dat beide bands na elkaar zijn geprogrammeerd. Anderhalf uur stoere mannenmetal is natuurlijk niet te versmaden. Het Nederlandse Goddess of Desire is natuurlijk niet minder stoer en dank zij hun spectaculaire show is een feest voor de ogen gegarandeerd. Veelbelovende bands zijn er ook op Ragnarock: Backlash, Strikelight en Marauder kunnen dank zij hun herkenbare geluid nog alle kanten op gaan de komende jaren, maar als ze de huidige ontwikkeling voortzetten staat niemand hun een grote toekomst in de weg. Backlash zal iedere Slayer fan aanspreken, maar de zware gitaren en rauwe zang zullen nog veel meer liefhebbers aanspreken. Het Griekse Strikelight is in twee woorden te omschrijven: Iron Maiden. Maar dan wel uit de periode Iron Maiden/Killers. Het eveneens Griekse Marauder zal met zijn Helloween geente metal zeker vele handen op elkaar krijgen. Alles bij elkaar is er genoeg te zien en te luisteren tijdens Ragnarock en hoop ik alle oude en jonge headbangers op het terrein terug te zien om gezamenlijk een biertje te pakken en te genieten van twee dagen traditionele klanken. Tot Ragnarock! www.ragnarock.nl |
|
tof georganiseerd walter, als het aan jouw ligt volgend jaar weer? of is dit een eenmalig festijn? Dit jaar zitten we wel goed met de heavy metal highlanders party, raise your fist, heavy metal maniacs festival 5, hall of fame metalfest en ragnarock. het gaat weer goed in holland! anyway tot 17 juni! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik zag laatst dat Wizard daar ook zal spelen! Die moet ik echt eens in een zaal zien!! Heb ze in 2002 (als ik het goed heb) op Wacken gezien, was gaaf hoor, maar in de zaal is vast beter misschien ben ik nog aanwezig! DEFENDERS OF METAL!!! Fight and Kill! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
En er is meeRrrrr!!!!...: 17.30 - 18.15 -? 18.45 - 19.30 -? 20.00 - 20.45 - Incarnate 21.15 - 22.00 - Soulreaver 22.30 - 23.15 - Dust 23.45 - 00.30 - Djinn Op de vrijdag in de Zeelandhallen!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |