![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Conrad, topic bestaat al. ![]() Al moet ik toegeven dt er nog nergens staat dat Xtinxion ook speelt. ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1550453 ![]() |
|
X-tinXion speelt ipv. Stigma!!!(wegens interne problemen) De gitarist van Stigma speelt ook in X-tinXion, vandaar!!! Maar een beetje meer aandacht mag de topic wel verdienen, toch?! maar de aanvangtijd is dus ietske vroeger?? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-02-2005 18:05] ![]() |
|
Stigma heerst! X-tinXion ken ik dan weer niet. Ik zou aanvankelijk naar Bladel gaan maar wegens omstandigheden kan ik niet. ![]() |
|
X-Tinxion heerst zodra ze eruit zijn en hun ja-woord mailen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
@Mikeee, X-tinXion bestaat eigenlijk nog nie zo lang, maar is sinds de komst van Ratje ![]() Hieronder alvast een liedje!! ![]() http://www.x-tinxion.com/recordings/prey.mp3 @Rutan, U heeft mail!!! Grtz, Rattemans ![]() |
|
*kick* volgende week dus!!!!!! Wie o Wie??? ![]() |
|
nah.. ik ga de 13e naar de Baroeg... daar spelen heerschender bands!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: maar wacht eens ff, de 13e is de dag erna!!!! DUSSSSSSSSSS KOMENNNNNNNNN!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zo'n takke eind rijden voor deze bands? ![]() ok.. ff serieus.. had graag gewild maar heb geen zin om een ex daar tegen te komen.. vandaar.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 05-02-2005 17:22] carcasstrid ![]() |
|
Geeft helemaal niet joh, oscura!!! Volgende keer beter........... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: psies! ![]() carcasstrid ![]() |
|
*kick* ![]() ![]() |
|
quote: Machtig! Jij hebt een ex hier? Ferm aangepaste flyer overigens, daar mijn design-kunsten niet zo gelikt zijn als die van de rest van Nederland, maargoed: men moet iets... ![]() ![]() |
|
Mooi rood is nie lelijk!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
verdomme X-Tinxion HEERSCHT! ![]() ![]() *wou ik even kwijt dus bij deze ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hehe thenks Orion!!! ![]() Kende gij een leuk tentje bij jou in de buurt, waar we zouden kunnen spelen??? Grtz, Ratje ![]() |
|
wij hebben hier(friesland) wel wat kroegjes waar jullie wel zouden kunnen spelen denk ik : Gloppe www.gloppe.nl(leeuwarden) Mukkes (leeuwarden) Kiehool (bergum) of je kunt mischien een mailtje sturen naar noordkabaal (http://www.noordkabaal.nl) Of Deathwish van het forum. iig succes ermee en ik hoop jullie snel te zien spelen(thrashen! ) ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Heb X-Tinxion een paar weken geleden in Elektra gezien. Kwam eigenlijk voor Stigma, maar zoals je al opmerkte hadden zij een zieke drummer (zijn de problemen inmiddels erger geworden?). X-Tinxion roste de pan uit. Lekkere muziek, goeie drummert en geweldig gitaarwerk van ratje. ![]() Wil ze zeker nog wel een keer zien, alleen de 12e komt het er niet van. Blijven posten die optredens. ![]() ![]() |
|
*up* gigs oa op... 18 mrt Utrecht 26 mrt Gorinchem ![]() |
|
Ik ben er toch bij hoor ratje!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
Waar in Utrecht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
nee in Bladel carcasstrid ![]() |
|
Bladel, bestaat dat echt? Klinkt als zo'n Van Kooten en De Bie dorp, zoals Juinen ![]() Maar ik bedoelde dus: 18 maart waar in Utrecht? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |