|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Conrad, topic bestaat al. Al moet ik toegeven dt er nog nergens staat dat Xtinxion ook speelt. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1550453 |
|
X-tinXion speelt ipv. Stigma!!!(wegens interne problemen) De gitarist van Stigma speelt ook in X-tinXion, vandaar!!! Maar een beetje meer aandacht mag de topic wel verdienen, toch?! maar de aanvangtijd is dus ietske vroeger?? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-02-2005 18:05] |
|
Stigma heerst! X-tinXion ken ik dan weer niet. Ik zou aanvankelijk naar Bladel gaan maar wegens omstandigheden kan ik niet. |
|
X-Tinxion heerst zodra ze eruit zijn en hun ja-woord mailen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
@Mikeee, X-tinXion bestaat eigenlijk nog nie zo lang, maar is sinds de komst van Ratje (afgelopen zomer!!)pas eindelijk in staat om naar buiten te treden middels optredens en de aankomende debuut CD..... Hieronder alvast een liedje!! http://www.x-tinxion.com/recordings/prey.mp3 @Rutan, U heeft mail!!! Grtz, Rattemans |
|
*kick* volgende week dus!!!!!! Wie o Wie??? |
|
nah.. ik ga de 13e naar de Baroeg... daar spelen heerschender bands!! carcasstrid |
|
quote: |
|
carcasstrid |
|
quote: maar wacht eens ff, de 13e is de dag erna!!!! DUSSSSSSSSSS KOMENNNNNNNNN!!!!!! |
|
zo'n takke eind rijden voor deze bands? ok.. ff serieus.. had graag gewild maar heb geen zin om een ex daar tegen te komen.. vandaar.. [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 05-02-2005 17:22] carcasstrid |
|
Geeft helemaal niet joh, oscura!!! Volgende keer beter........... |
|
quote: psies! carcasstrid |
|
*kick* |
|
quote: Machtig! Jij hebt een ex hier? Ferm aangepaste flyer overigens, daar mijn design-kunsten niet zo gelikt zijn als die van de rest van Nederland, maargoed: men moet iets... |
|
Mooi rood is nie lelijk!!!! |
|
verdomme X-Tinxion HEERSCHT! *wou ik even kwijt dus bij deze Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehe thenks Orion!!! Kende gij een leuk tentje bij jou in de buurt, waar we zouden kunnen spelen??? Grtz, Ratje |
|
wij hebben hier(friesland) wel wat kroegjes waar jullie wel zouden kunnen spelen denk ik : Gloppe www.gloppe.nl(leeuwarden) Mukkes (leeuwarden) Kiehool (bergum) of je kunt mischien een mailtje sturen naar noordkabaal (http://www.noordkabaal.nl) Of Deathwish van het forum. iig succes ermee en ik hoop jullie snel te zien spelen(thrashen! ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heb X-Tinxion een paar weken geleden in Elektra gezien. Kwam eigenlijk voor Stigma, maar zoals je al opmerkte hadden zij een zieke drummer (zijn de problemen inmiddels erger geworden?). X-Tinxion roste de pan uit. Lekkere muziek, goeie drummert en geweldig gitaarwerk van ratje. Wil ze zeker nog wel een keer zien, alleen de 12e komt het er niet van. Blijven posten die optredens. |
|
*up* gigs oa op... 18 mrt Utrecht 26 mrt Gorinchem |
|
Ik ben er toch bij hoor ratje!! carcasstrid |
|
Waar in Utrecht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
nee in Bladel carcasstrid |
|
Bladel, bestaat dat echt? Klinkt als zo'n Van Kooten en De Bie dorp, zoals Juinen Maar ik bedoelde dus: 18 maart waar in Utrecht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |