|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
...Db's... Okee, op het gevaar af mezelf compoleet belachelijk te maken: wat in godesnaam is Db's? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
bladel is redelijk te bereiken vanaf eindhoven (heeft mikey al vaak uitgelegd hehehe) ik ben er niet trouwens, ga op vakantie dalijk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: DB's is een zaal + studio!!! enfin, Morgen dus; Pazzop - Bladel 18 mrt. Db's - Utrecht 26 mrt. Speelwagen - Gorinchem... Grtz, Rattemans |
|
heute heute heute |
|
quote: Maar waar zit dat ding dan ergens in Utrecht? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Heeft Goat Molestor het pizza lied nog gezongen? |
|
Nou, hehe weer terug thuis van een avondje Bladel!! Het was weer gezellie, Veel bekende koppen gezien, waaronder Henk van der Laars die t geluid deed... Verder was de Duitse band "Repent" zwaar heersend!!!! (ook lekkere ouwe thrash) ps, Oscura; tof dat je er was wijfie... Grtz, Ratje |
|
Het was weer gezellig! Goat Molestor viel wat tegen, maar Kaamos en vooral Repent waren erg BRUUT!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Vond het toch een strak plan van me om toch ff te gaan kijken!!! Het was een zeer geslaagd en gezellig avondje carcasstrid |
|
quote: Wij vonden het ook gezellig dat jij er was, heb je nog wel de weg terug kunnen vinden? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Podver.... van alle keren ben ik zelden zo gaar thuis gekomen.... misschien was die fles wodka om zes uur, niet zo'n goed plan... tering... Prima bands, prima sfeer... had van mij nog wel iets drukker mogen zijn, maarja... men kan niet alles hebben... Bladel is weer back on track, meer shows binnenkort! |
|
Hee Poggwyd, jammer van het publiek inderdaad. En de drank vloeide rijkelijk gisteren, dat is waar. Toen ik erachter kwam wie je was kon ik al geen fatsoenlijk gesprek meer aanknopen, dus dat doen we volgende keer dan wel... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
hehe, dan kun jij mooi volgende keer rijden!!!! |
|
quote: ghehehehe.... ik bracht wel het idee om via Eindhoven te rijden ja!!!!!!! En ja.. ik hap weer!!! carcasstrid |
|
quote: shit.. wie was jij? foto!!!! carcasstrid |
|
Volgens mij heb ik 'm gezien (misschien zelfs gesproken), maar nie geweten dat t een ZM-erke was!!! |
|
hhmmmzzzzz... carcasstrid |
|
quote: Motte gij nie slapen!!! |
|
ghehehe.. ja ik ga.. echt!!!! er zegt er 1 wat? ik hoef er pas uurtje of 11 uit... is beter!!! ghehehe carcasstrid |
|
quote: pffffffffffff, Cya |
|
laterzzzzz!!!! carcasstrid |
|
het was wel gezellig,helaas moesten we eerder weg. gave SOD cover ratje, en die smoelen die jij trekt haha! goat molestor was wel ok, maar werd saai op de duur. wel grappig was dat ie zijn monitor omtrapte, en de microfoon niet goed kon vinden in zijn enthousiasme haha! repent was verdomd gaaf, goei thrash. de hoegaarden was ook weer goed te doen. goede zaak in de pazzop! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |