|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
gezellig, we gaan mee!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
gezellig !! waar gaan we heen ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Memorial optredens lijkt me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja gezellig Alco, maar nog niet bij deze shows ben ik bang. Maar we zijn hard bezig. Heb de promo's gezien in de oefenruimte. Die moeten we maar eens heel snel definitief gaan maken lijkt me? Ik zal de bio's even updaten en samenvoegen! |
|
bedoel je die promo's die ik had meegenomen of niet? maar idd snel maar weer samen optreden, weet jij nog een winkel waar ik een coole pruik kan scoren? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: spelen die ook Recipients Of Death covers? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hoe geil RoD ook is, tis niet in het Memorial straatje maar we doen wel Bolt Thrower sinds kort Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
cool welk nummer? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja jochie, ik heb gehoord dat je weer iets raars hebt uitgehaald. We zijn een avond bezig geweest met het geeestelijk ondersteunen van Wolter. Eerst Roeland, nu jij. Straks Misha nog en dan is hij echt rijp voor het RIAGG |
|
Cenotaph natuurlijk, maar dan Memorial style Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: lol, ja tis jullie schuld hoor, jullie begonnen met die korte kapsels ach het groeit alweer en ik trek wel een coole zwarte monnikspij aan met een grim masker met lang heksenhaar ofzo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
homo! |
|
Btw. Pim, wanneer spelen jullie in Elektra? |
|
quote: Op 19 maart, geloof ik. |
|
quote: jouw dag komt ook nog wel voor de tondeuse man Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dan ben ik ook wel present denk ik. |
|
-edit- * Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 09-02-2005 13:01] |
|
ik kom wel langs als Pim een kort kapseltje heeft ja ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik kom jou rattekoppie vrijdag wel even aanschouwen, want ik moet toch ff nieuwe vellen gaan halen. Oh nee, da's waar ook, jullie oefenen deze week op donderdag! |
|
quote: nou dat is nog even aankijken want ik zit met griep thuis maar je zal mijn "rattekoppie" heus wel snel zien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou beterschap dan maar! |
|
Alco, die mat van mij blijft hangen totdat het er op natuurlijke wijze uitpleurt. Ik kan me trouwens geen beeld vormen bij de gedachte dat je haar eraf is. |
|
De 11e ben ik er wel bij denk ik.. |
|
*schop* |
|
Nog een paar dagen en dan is het al weer zover! Arminius is gecancelled op 2 april! Vervanger is Carceri. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |