|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik twijfel nog steeds of ik erbij ga zijn... |
|
Alweer een tijdje geleden bevestigd, maar hier nog niet geplaatst. 10 september a.s. (je hebt dus nog even) Profane & Stronghold in Popfront - Zwolle. |
|
Nieuw optreden erbij, nl. 14 oktober 2005 in de Popcentrale in Dordrecht. Eerst natuurlijk even lekker beuken in Zwolle. Heb onze site ge-update: nieuwe links, nieuwe show, nieuwe foto's en ook 2 AVI-files, zodat je een idee hebt wat Profane live doet |
|
quote: Cool, bij de Popcentrale ben ik erbij!! |
|
Ik heb hier ergens een cd vanb Profane liggen. Pain heet die geloof ik. Iemand geïnteresseerd? signature |
|
quote: Die is al weer bijna 10 jaar oud! |
|
quote: Aan je nick te zien ben jij de eerste op de foto in het boekje! signature |
|
quote: Dat zou best wel eens kunnen |
|
Is het al bekend welke bands er nog meer spelen 14 oktober in de Popcentrale, Marco/Fat Bastard? |
|
quote: Ik weet verder nog van niets. Wordt geregeld via onze zanger. Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten. |
|
Thanks! |
|
Het optreden op 14 october a.s. is samen met de band Last Breath Denied. Zaal open 21.00, aanvang 22.00, entree 4 pleuro. |
|
Ik las het ja, ben er wel bij |
|
Wordt er binnenkort nog een keer een showtje gegeven in r'dam? |
|
quote: Geen idee! |
|
Zaterdag 28 januari a.s. niet in R'dam, maar wel in Het Podium in Hoogeveen, met Carnal Leftovers, Massive Assault, Pulverizer en God Dethroned. Onze nieuwe site staat nu (gedeeltelijk) on-line! Check http://www.profanation.nl |
|
Nieuwe datum! 24 mei 2006 in Café Rocks in Enschede! Met Bloodsin en Massive Assault! |
|
Word tijd dat Profane weer eens naar het zuiden des landes komt voor een optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Kun jij niet weer eens wat regelen in Roermond of omgeving. We willen dolgraag in Limburg spelen, maar hebben er vrijwel geen contacten. En da's nou juist het grote probleem in het hele Nederlandse clubcircuit. Je kunt ergens spelen als je mensen kent, of weer wat terug kan regelen voor een andere band. Er wordt door programmeurs jammer genoeg niet zo heel vaak buiten de eigen regio gekeken. |
|
Ik zelf organiseer nier meer hier maar ik heb wel regelmatig jullie naam laten vallen bij de Azijnfabriek. Hopelijk doen ze er ook eens iets mee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Goeie zaak! Bedankt alvast. Was vorige keer in de Azijnfabriek wel erg gezellig, samen met Cirith Gorgor en Occult. |
|
Yeps, was vorige keer erg gaaf Tijd voor een herhalingsfeestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heren ut was afgelopen woensdag echt gaaf. Donders gezellig |
|
Zo, weer een paar optredentjes geplanned: 6 okt 2006 - Atak, Enschede met Deification en Virulent 19 nov 2006 - Winston Kingdom, Amsterdam met Myrkvar (Viking metal), Mindless (NederHardCore), Ben Hur (Old School Hard Rock) en Rijmfabriek (Nederhop op zijn best). 24 feb 2007 - Bastille, Schoonhoven met Alter ego X, Ceremony of Opposites en Engine of Pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |