IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Profane live! Volgende pagina
Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-02-2005 21:54 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Eindelijk weer eens wat live shows:

2 april 2005, Little Cave - Rotterdam met Arminius, Tempus Fugit en Syncardion

11 juni 2005, Elektra - Sliedrecht met o.a. Eminence ( BR ), Serenades of Darkness, In-Quest ( B ) en Brainblast

Natuurlijk willen we nog veel meer spelen, dus kun je wat regelen, schroom dan niet om contact met me op te nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 08-02-2005 21:54]

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gezellig, we gaan mee!!!!!!!!!!!

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-02-2005 22:03 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

gezellig !! waar gaan we heen ?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:03 schreef Orion het volgende:
gezellig !! waar gaan we heen ?

Memorial optredens lijkt me

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-02-2005 22:13 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:08 schreef invictis het volgende:

Ja gezellig Alco, maar nog niet bij deze shows ben ik bang.
Maar we zijn hard bezig.

Heb de promo's gezien in de oefenruimte. Die moeten we maar eens heel snel definitief gaan maken lijkt me?
Ik zal de bio's even updaten en samenvoegen!

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

bedoel je die promo's die ik had meegenomen of niet?
maar idd snel maar weer samen optreden, weet jij nog een winkel waar ik een coole pruik kan scoren?

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-02-2005 22:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:08 schreef invictis het volgende:

spelen die ook Recipients Of Death covers?

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:17 schreef Orion het volgende:
spelen die ook Recipients Of Death covers?

hoe geil RoD ook is, tis niet in het Memorial straatje maar we doen wel Bolt Thrower sinds kort

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-02-2005 22:23 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

cool welk nummer?

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 08-02-2005 22:26 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:16 schreef invictis het volgende:
bedoel je die promo's die ik had meegenomen of niet?
maar idd snel maar weer samen optreden, weet jij nog een winkel waar ik een coole pruik kan scoren?

Ja jochie, ik heb gehoord dat je weer iets raars hebt uitgehaald. We zijn een avond bezig geweest met het geeestelijk ondersteunen van Wolter. Eerst Roeland, nu jij.
Straks Misha nog en dan is hij echt rijp voor het RIAGG

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:26 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Cenotaph natuurlijk, maar dan Memorial style

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-02-2005 22:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 22:26 schreef Fat Bastard het volgende:

Ja jochie, ik heb gehoord dat je weer iets raars hebt uitgehaald. We zijn een avond bezig geweest met het geeestelijk ondersteunen van Wolter. Eerst Roeland, nu jij.
Straks Misha nog en dan is hij echt rijp voor het RIAGG

lol, ja tis jullie schuld hoor, jullie begonnen met die korte kapsels
ach het groeit alweer en ik trek wel een coole zwarte monnikspij aan met een grim masker met lang heksenhaar ofzo

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 08-02-2005 23:34 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

homo!

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-02-2005 8:27 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Btw. Pim, wanneer spelen jullie in Elektra?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-02-2005 11:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 8:27 schreef Fat Bastard het volgende:

Btw. Pim, wanneer spelen jullie in Elektra?

Op 19 maart, geloof ik.

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 12:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2005 23:34 schreef Der_Pim het volgende:
homo!

jouw dag komt ook nog wel voor de tondeuse man

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-02-2005 13:00 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 11:47 schreef MetalJan het volgende:
Op 19 maart, geloof ik.

Dan ben ik ook wel present denk ik.

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-02-2005 13:00 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

-edit-

* Dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 09-02-2005 13:01]

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 14:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik kom wel langs als Pim een kort kapseltje heeft ja ...

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-02-2005 15:19 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Ik kom jou rattekoppie vrijdag wel even aanschouwen, want ik moet toch ff nieuwe vellen gaan halen.

Oh nee, da's waar ook, jullie oefenen deze week op donderdag!

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-02-2005 15:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 15:19 schreef Fat Bastard het volgende:
Ik kom jou rattekoppie vrijdag wel even aanschouwen, want ik moet toch ff nieuwe vellen gaan halen.

Oh nee, da's waar ook, jullie oefenen deze week op donderdag!

nou dat is nog even aankijken want ik zit met griep thuis
maar je zal mijn "rattekoppie" heus wel snel zien

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 09-02-2005 15:53 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Nou beterschap dan maar!

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 12-02-2005 11:15 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Alco, die mat van mij blijft hangen totdat het er op natuurlijke wijze uitpleurt.

Ik kan me trouwens geen beeld vormen bij de gedachte dat je haar eraf is.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 15-02-2005 10:37 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

De 11e ben ik er wel bij denk ik..

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 07-03-2005 14:25 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

*schop*

Fat Bastard
Usericon van Fat Bastard
Posted 29-03-2005 10:10 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Nog een paar dagen en dan is het al weer zover!

Arminius is gecancelled op 2 april! Vervanger is Carceri.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com