|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor liefhebbers van technische metal(core?) ik weet niet hoe ik deze band het best in een hokje kan plaatsen, ik zou zeggen: check het uit en verwacht ze binnenkort on-stage in noord-nederland THE SECRET is: Marco Coslovich - vocals Michael Bertoldini - guitar Sacha Zucconi - Bass Daniele di Luca - guitar Matteo Piatti - drums Born from the ashes of FROM THE DYING SKY, THE SECRET started in summer 2003 when its members decided to start a completely new chapter, leaving their previous experiences behind. THE SECRET has been created with the will to explore new artistic scenarios through a whole new stylistic and lyrical approach. Their sound combines elements of hardcore, noise, metal, and post rock to create a dark, heavy yet dynamic sound topped by the noir and cryptic atmospheres of the lyrics. Influenced by a wide range of bands that range from MESHUGGAH to MOGWAI, THE SECRET's music is a complex and intense stream of consciousness which drives the listener through unexpected soundscapes where polyrhythmic breakdowns, dark atmospheric passages, and heavy mosh parts are blended with surgical precision. Known as one of the hardest working bands in Europe, THE SECRET has continually toured and will be doing the same throughout the remainder of 2004. The band is already scheduled to share the stage with acts such as DILLINGER ESCAPE PLAN, CHIMAIRA, STRETCH ARMSTRONG, SHAI HULUD and more. WEBSITE: www.weknowthesecret.com LABEL: Goodfellow Records www.goodfellowrecords.com MP3: Memento Mori: www.hxcmp3.com/download.php?band_id=574&song_id=18295&mode=song_hifi Close to Me. Inside my Heart: www.hxcmp3.com/download.php?band_id=574&song_id=5917&mode=song_hifi |
|
Ze zitten nu op Southern Lord. quote: http://www.myspace.com/thesecret Hard wel, van die extreem gedesillusioneerde hardcore/sludge/grindcore à la Time To Burn en Abandon (maar The Secret heeft meer tempo en is nog boos in plaats van suïcidaal). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Erg coole band! |
|
Tijdens het doorspitten van alle bands die komend jaar op Roadburn zullen staan, kwam ik dit Italiaanse bandje tegen. Draai inmiddels de nieuwe plaat Solve et Coagula helemaal grijs! Super smerige en harde plaat in het straatje Converge (producer is dan ook Kurt Ballou) gedrenkt in een dikke laag donkere sludge. Love it! http://www.myspace.com/thesecret Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ga er ook goed op! Jaren geleden ooit gezien toen het nog From The Dying Sky was. Het is er alleen maar beter op geworden muzikaal gezien |
|
Wow.. Dat is een pot smerige, fucking agressieve, in-your-face teringherrie, ik trek het goed!! Lekker!!! |
|
Oeh, dit is naais! Hier moet ik me ook maar eens wat meer in gaan verdiepen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heel lekker dit! |
|
Het mooie aan deze band is dat ze je ook in de trage nummers volledig omverblazen. Briljant gewoon. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wel lekker, maar het blaast Converge (waar het erg op lijkt in mijn ogen) lang niet omver.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Niet mijn straatje, maar klinkt lekker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik trek het ook goed, ja. Zal die CD deze maand maar eens op de kop tikken. EDIT: Paar uurtjes verder, heb deze plaat eigenlijk constant op repeat gehad, dope shit! [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 07-12-2010 21:36] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jep niet beter dan Converge, maar wel lekker rechtdoor-raggen, wat minder tierelantijntjes is ook wel eens fijn |
|
VETTE plaat, had in mijn jaarlijstje moeten staan. Ik kijk er naar uit om dit op het podium te zien. Mooi artwork trouwens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dikke bonuspunten voor wie een t-shirt met deze art kan vinden edit: en dan wel met de juiste kleuren en niet zo: http://www.bluecollardistro.com/southernlord/product_info.php?products_id=4671&cPath=956_960&store= [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-04-2011 13:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Iemand hier gaat dit shirt bestellen... |
|
wou op roadburn een schirt koopen maar heb er geen gezien . mss meer geluk 4 augustus in 013 aj moe kakken moej kakken |
|
Oh spannend, spelen ze daar dan weer? |
|
quote: Waren er ook niet, terwijl er wel een bordje van hing Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: jaas weet wel nog nie welke groepen er dan nog spelen mijn conge is al aangevraagt het is op een donderdag als ik me niet vergis aj moe kakken moej kakken |
|
quote: ja he dacht da ook gezien te hebben , zal wel nog aan ene geraken aj moe kakken moej kakken |
|
Nou, hier kan het: http://www.bluecollardistro.com/southernlord/product_info.php?products_id=4671&cPath=956_960&store= Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: nice zal dan eens bestellen . net gezien dat het optreden van 4 augustus samen met tombs is aj moe kakken moej kakken |
|
Op Roadburn maar overgeslagen, omdat ik al wist dat ze op 4 augustus ook zouden komen. Heb op Roadburn wel de plaat kunnen kopen, maar geen shirt helaas. |
|
Allesvernietigende show op Roadburn, vette band, gigantische sound. Maar waaaaarrr blijft dat T-shirt inderdaad? Die dingen bij de merch zagen er niet uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |