|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Grapjas. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Denk aan de omzet. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dude, ik heb reeds een Guinness book of records entry wegens hoogste arbeidsproductiviteit ooit. Deze week behaald. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nog steeds TBA mensen! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
En hier ook ontopic, dank u! Gasten dit jaar 2 a 3 keer gezien; blijft vet, wat een bak onaflatende teringherrie! En wat lijkt de setopener Cross Builder eindeloos lang te duren dan Blijvertje, dit, toch maar eens het oude spul opzoeken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nah, lang niet zo tof. Eerlijk is eerlijk, poosje niet meer gedraaid, maar "Disintoxication" uit 2008 vind ik in vergelijking met "Solve Et Coagula" maar zo-zo. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
http://www.brooklynvegan.com/archives/2012/09/the_secret_prep.html Nieuwe track Zéér vet weer. Iets 'opener' geluid. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maandag 3 december spelen ze in Utrecht, Tivoli Samen met Converge, A Storm Of Light en Touche Amore! Zometeen dat nieuwe nummer eens luisteren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ey, dit zie ik nu pas. Wat een k-datum! De nieuwe is net door de post bezorgd en ik zit hem nu voor het eerst te luisteren, brruuuut!! Ik heb maandag al een afspraak staan. Fuck it! Godver. Godvergodver. Wat een vette band. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind die nieuwe plaat niet zo, die daarvoor Solve Et huppeldepup was wel erg vet. Ik heb ze zaterdag in Brussel gezien, was zeker de moeite waard. Maandag ga ik weer! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vind die nieuwe plaat knakenhard. Siked voor maandag in De Helling. |
|
quote: Ik was er ook bij in Brussel, gave band idd! Faustian Spirit of the Earth |
|
Zo, dat is even lekker wakker worden op de maandagochtend... |
|
"After 3 hours spent at the border, Croatian police decided not to allow us to get to Croatia so we are forced to cancel our Zagreb show. Converge, Touché Amoré and A Storm of Light are still playing, support them and go to the show anyway" D'oh! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mooi kut. Als je in Kroatië woont. |
|
Terecht! Weg crusties, weg! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |