|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je al meer data?? Bruce Banner |
|
en ergens in April in de Goudvishal Lekker dichtbij maar Graveworm heb ik echt te vaak gezien. Ensiferum heerscht maar dat wordt dan ook mijn tweede keer. helaas is april al een véél te dure concertmaand (progmaand!) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 12-02-2005 22:31] |
|
3/4 in de Goudvishallen dus. Daarnaast ook nog op Graspop natuurlijk (26/06) Volgens mij spelen ze verder niet in NL. Op hun site staan de Goudvishallen en Biebob overigens nog niet bevestigd (maar er worden wel al kaartjes verkocht). Ik weet niet wanneer deze voor het laatst was bijgewerkt... |
|
Porcupine tree - 23 euro Pain Of Salvation - 20 euro Evergrey&James Labrie 20 euro flikker op met je Ensiferum [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 12-02-2005 22:58] |
|
Aanwezig in de Goudvishal! |
|
quote: hehe, goudvishallen, hehe, al eens geweest? |
|
quote: Wat nou... 't zal toch echt niet meer dan 10 euro zijn @s.i.b. Nee. Hal *sorry* [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 13-02-2005 13:05] |
|
European Tour 2005 (+ Graveworm, Communic) 01.04.05 Biebob, Vosselaar, Belgium 02.04.05 Riders Cafe, Lübeck, Germany (not confirmed) 03.04.05 Goudvishal, Arnhem, Holland 04.04.05 Zeche Carl, Essen, Germany 05.04.05 Rockfabriek, Ludwigsburg, Germany 06.04.05 TBA 07.04.05 Dark Hal, Weimar, Germany 08.04.05 Live Arena, Munster, Germany 09.04.05 Hellraiser, Engelsdorf, Germany 10.04.05 Explosive, Graz, Austria 11.04.05 Ortobar, Ljubljana, Slovenia 12.04.05 Backstage, Munchen, Germany 13.04.05 Saltzhaus, Winterthur, Switzerland 14.04.05 -, Perpignon, France (not confirmed) 15.04.05 Mephisto, Barcelona, Spain 16.04.05 Ritmo & Kompass, Madrid, Spain 17.04.05 Trunk, Irun, Spain [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-02-2005 9:57] Bruce Banner |
|
Arnhem is mij te ver hiervoor. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ben erbij in Arnhem, maar hoe laat begint dit optreden precies? De site zegt 16 uur deuren open maar verder niets...iemand? Hatsjikidee! |
|
quote: In het goudvishalletje.. Nouja, aanwezig |
|
kzie net dat ze ook in sneek spelen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ensiferum is wel de moeite waard live! |
|
Ga wel ff kijken, als ze in sneek zijn. Mij gaat het dan ook alleen om ensiferum. |
|
Volgende week alweer! Drie bands die de moeite waard zijn, dat album van Communic klinkt ook lekker zeg! |
|
Ben erbij in de Goudvishal |
|
lai lai lai lai hei !!!!! |
|
|
|
quote: Niemand? Hatsjikidee! |
|
Ik wil wel graag in arnhem erbij zijn. Maar ik heb straks geen geld meer over. Veel te dure maand |
|
quote: Waarschijnlijk een half uurtje tot uurtje later lijkt me. |
|
Zaterdag effe in Sneek bekijken spelfout weggehaald... |
|
Vanavond Ensiferum en Graveworm!!! Ik ga een vracht foto's schieten met m'n nieuwe speelgoed Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Nice!, zon dingetje wil ik ook wel hebben |
|
quote: Hmmm, dan wordt het wel een echt zondagmiddag concert, niet errug metal enzo Hatsjikidee! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |