|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Typfout! Het is uiteraard NoorDschok, mods? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Die slapen nog.. Klazienaveen met Devious en Necronomical crusifiction was retegezellig.. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-02-2005 20:10] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Waarom niet in het echte truie noorden |
|
omdat jij daar woont |
|
Oh ja .. dat is ook weer zo ... Ach .. ik kom dan wel naar de grote dag , Crowbar zien heerschen |
|
Omdat die bands niet echt hard genoeg heersen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Cromm Cruac is anders wel gaaf joah! Vast te moeilijk voor je Thijs |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote:en jij wel zeker... |
|
quote:Evident... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Dan maar headlinen voor lord belial volgende keer ofniet? |
|
quote: De jaloezie siert je, knul. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wat ben jij toch een forum held! |
|
quote: verdomme verkeerde reply [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 16-02-2005 11:42] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ja jij heerschte de muur af Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Ja ik ben ZOOOO jaloers op jou en je bandje!Ik wou dat ik ook niet wist hoe ik mn eigen band moet promoten en dat ik ook niet mn eigen module kon aansluiten!Wow hoe doen jullie dat!Wel grappig dat je toen zei:leuk om eens in het echt te ontmoeten en dat je nu op internet ineens een grote bek hebt! en ik ben je knul niet,slet! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 16-02-2005 12:43] |
|
quote: Ik ook van jou hoor Overigens verdomde grappig dat je forum en realiteit niet van elkaar gescheiden weet te houden [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 16-02-2005 13:09] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:wat is er niet reeel aan een forum?denk jij dat t een illusie is ofzo?jij zit een beetje vast in een illusie denk ik |
|
quote: Ik had je slimmer ingeschat. Internet=geen echte wereld. Hopelijk kun je met deze openbaring leven, knul. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: zucht.... Dit is eigenlijk te triest voor woorden, maar jou ''argumenten'' zijn zo verschrikkelijk sneu dat ik er wel even iets van moet zeggen. echt waar dat jij jezelf zo vind heerschen is voor mij echt onbegrijpelijk. |
|
quote: Nou, genoeg ge-emmerd knullekes? Dan nu maar weer on-topic. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hahaha, wat is er dan niet echt aan internet? Daar ben ik best wel benieuwd naar. Denk je ook zo over andere communicatiemiddelen, zoals de telefoon etc? |
|
quote: Welke molen ???? YES WEL deeeenk!! |
|
quote: stuur een SMS een vraag het die ker0l Suck my piss |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |