IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Draconian Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-02-2005 10:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wie kent dit niet?? DOOM metal van de allerhoogste plank!!

Arcane Rain Fell is een juweeltje.

http://www.zwaremetalen.com/recensie/3879.html


verder: www.draconian.se


I Find That I Am Not There...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 16-02-2005 10:38 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Vorige plaat was ook al zeer ok, maar deze is inderdaad helemaal top!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-02-2005 10:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik zal vanavond eens even gaan luisteren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2005 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga em denk ik wel bestellen ...

Leuke sample iig ...


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-02-2005 12:57 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Vorig album was inderdaad zeer OK, die nieuwe heb ik nog niet


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-02-2005 13:38 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Jammer van die vrouwenstem.
Die zouden veel bands naar mijn mening eens wat matiger moeten gebruiken.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-02-2005 15:13 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik vind juist dat Draconian de vrouwenstem gepast, dus weinig, inzet en dat mede daardoor "Arcane Rain Fell" een topalbum is.


no text supplied


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 16-02-2005 15:31 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Het hele album heb ik niet gehoord, alleen die sample.
Hoe haar stem gebruikt is in return to solitude vind ik wel heel mooi.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-02-2005 20:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Sample klinkt goed, zal het gehele album eens beluisteren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-02-2005 21:16 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Wel een aardig album, maar niet wereldschokkend. Hier en daar zijn duidelijke invloeden te horen van Saturnus, Katatonia en Septic Flesh, maar op geen moment is het net zo gaaf als deze bands. Het had wat mij betreft wel wat vernieuwender en afwisselender gemogen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-02-2005 9:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ben ik niet met je eens. Dit is een pracht plaat of je nou wilt of niet. Natuurlijk zijn er invloeden van de bands die je noemt. Maar dat maakt deze band nog geen rip off. Dit album bezit zo inmens veel sfeer, vrouwenvocalen worden goed gebruikt. Een fabtastische grunt, veel beter dan de bands die je hier noemt...

ach smaken verschillen. Ik draai hem non stop!


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2005 10:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha als ie kut is zal ik je krijgen Rutger, heb em bij displeased besteld gisteren


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-02-2005 10:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

maak je niet druk. dit is fantastisch!


I Find That I Am Not There...


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 17-02-2005 15:43 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Kan het nieuwe album maar niet afluisteren, vond de vorige toch beter.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-02-2005 16:43 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik heb net 'the abhorrent rays' op de verzamelaar van Close up Magazine gehoord en erm... Ik weet niet of dit nummer typerend is voor de rest van de cd. Ik hoop het eigenlijk niet want ik vond dit nummer voorspelbaar en saai...

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 17-02-2005 16:44]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 17-02-2005 18:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 16:43 schreef Midnight het volgende:
voorspelbaar en saai...


komt overeen met de rest van de cd...


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 17-02-2005 18:19 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 17 februari 2005 10:14 schreef rvanderholst het volgende:
maak je niet druk. dit is fantastisch!


ik vind 't anders niet echt bijzonder... of goed.... middelmaat troef zeg maar



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-02-2005 19:53 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 9:22 schreef rvanderholst het volgende:
ben ik niet met je eens. Dit is een pracht plaat of je nou wilt of niet. Natuurlijk zijn er invloeden van de bands die je noemt. Maar dat maakt deze band nog geen rip off.

Dat zeg ik dan ook niet. Ik vind het alleen niet veel nieuws. Het is naar mijn mening niet meer dan een aardige plaat die niet echt opvalt tussen de redelijk grote hoeveelheid middelmatige doom releases van het afgelopen jaar.

quote:

Dit album bezit zo inmens veel sfeer, vrouwenvocalen worden goed gebruikt. Een fabtastische grunt, veel beter dan de bands die je hier noemt...

ach smaken verschillen. Ik draai hem non stop!


De grunt is inderdaad zeer goed te noemen, maar helaas haalt de rest van de muziek dit niveau niet. Overigens vind ik deze zanger nou ook weer niet zo goed dat je kan stellen dat hij veel beter is dan Set/Spiros van Septic Flesh.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 18-02-2005 17:25 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Nog maar 1 nummer van gehoord, maar die vin'k wel leuk!


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 18-02-2005 19:36 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

check de doomband Doomvs eens; side-project van Draconian gitarist, onlangs is de eerste demo verschenen; heerlijke doom!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-02-2005 11:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Godver, is ie binnen, kan ik het bestand niet uitpakken omdat er een paswoord op zit. Ander bestand maar eens proberen.

[edit] pw gevonden [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-02-2005 11:58]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 19-02-2005 18:36 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 11:48 schreef Mark Z het volgende:
Godver, is ie binnen, kan ik het bestand niet uitpakken omdat er een paswoord op zit. Ander bestand maar eens proberen.

[edit] pw gevonden [/edit]


gewoon kopen


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-02-2005 9:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 18:36 schreef metalmook het volgende:
gewoon kopen


Eerst luisteren, dan kopen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2005 23:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vet schijffie, alleen de grunts vind ik een beetje saai en onorigineel .. verder top


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2005 9:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Na een aantal luisterbeurten vind ik het een prima CD. Geen absolute topper, maar het luister prettig weg.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-07-2005 10:49 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

oeh, wat een heerlijke schijf toch dat Arcane Rain Fell


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen