|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Go Carnal, Go Carnal!!! |
|
quote: Hell yeahhhh Toch maar niet naar Rotterdam dan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-02-2005 21:06] |
|
Ah, wel aanwezig dan. Life doesn't get much better than this! |
|
Hmm, die zaterdag al een ander concertje waar ik beloofd had heen te gaan. Helaasch Mayo, moet je weer langer wachten op je biertje |
|
quote: Helaas! |
|
*schop* Komt dat zien!! Komt dat zien!!! |
|
quote: Zm-ers on stage..! Gratiez en vor niekz |
|
quote: Desbetreffende Zm-ers: -Ratman & Carnagath! |
|
quote: En FRNK ook.. jaja! |
|
quote: Met welke band dan?? |
|
quote: Carnal Leftovers --> nope My Great Devastator --> zou kunnen See My Solution --> vorige week nog niet Trial By Fire --> ook een mogelijkheid [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-02-2005 19:00] |
|
quote: Volgens mij niet bij My Great Devastator, kheb Mart iig nog nooit over Frank gehoord... Dan zal het wel Trial By Fire zijn, maar ik dacht dat Frank alleen bij Symmetry zat.. |
|
quote: Oh is dat de band van Mart.. Hehe, lijkt wel soort weekend miljonairs |
|
Wij zijn zaterdag ook aanwezig! Carnal en See my Solution is altijd goed en de andere twee bands ken ik niet maar dat maakt niet uit. Metal in Popfront is altijd gezellig. see you at occultfest! |
|
quote: Tot zaterdag dan! |
|
quote: mail nog ontvangen tot zaterdag! |
|
quote: Ja zeker, bier drinken en bandjes kijken, altijd ok! En nu maar hopen dat Carnal op het bevrijdingsfestival komt... we zullen ons best doen! see you at occultfest! |
|
quote: Promotie mail haha, maarre ja dat gaat vast wel lukken en zo niet, dan alsnog een leuke avond |
|
Hehe ... gaat een leuk avondje worden! Ook erg druk! Ik zorge mede voor het geluid die avond en aangezien Jeroen die avond niet kan, ben ik de enige CL gitarist op het podium! |
|
quote: Oeh spannend hoor hehe.. |
|
Even omhoog schoppen want het is al bijna zaterdag! Hoop dat het dan volle bak wordt in Popfront, wij hebben er zin in! see you at occultfest! |
|
Ich auch!!!! |
|
quote: Dat Carnal zaterdag heersen mag! see you at occultfest! |
|
quote: Sehr sicher! Jawohl! |
|
quote: Haahahahahahaaaaa Carnieieieieieieie, zorg er maar voor dat je gaat heerschen ja "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |