|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op vrijdag 22 april staan deze bands in Bibelot te Dordrecht. OPEN 20:00 UUR AANVANG 21:00 UUR 7.00 EURO |
|
Hee, drie erg leuke bands bij mekaar - onthouden! |
|
Aanwezig naar alle waarschijnlijkheid. |
|
quote: Die gaat niet door geloof ik toch? Kom maar mooi naar Dordt |
|
Ik lees Veenendaal en het gaat blijkbaar meteen niet door. Jammer is dat. |
|
hehe Onheil en Ordo samen op 1 podium? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Bepaalde lieden zijn uit Ordo. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-02-2005 23:56] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En ik meende te horen dat een bepaald ex-ordo lid huidige ordo leden ging schoppen omdat ze met ongeil gingen optreden. |
|
quote: bijna goed, omdat 1 huidig ordo lid ook in weltbrand zit(waar het ex-ordo lid in zit) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: klopt ja, gaat niet door in veenendaal.. maar goed dan maar naar dordt |
|
Ik zal eens kijken of ik kan komen. Lijkt me wel gaaf! |
|
|
|
Waarschijnlijk wel aanwezig hier. "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
Heb er zin in! |
|
*Schop* Wie gaan er allemaal morgen? Ik ben iig wel aanwezig... |
|
quote: Ik wil heel graag maar het gaat me echt niet lukken |
|
Jammer.... Hoe meer zielen, des te meer vreugd.... |
|
quote: Ja zeg.. wrijf het er maar in Wilde graag Ordo Draconis zien maar helaas |
|
HAHA FUCK ONHEIL Die andere 2 ken ik niet, denk wel dat ik er zal zijn LAI LAI HEI |
|
quote:hee saar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hee chick niet slowchatten he LAI LAI HEI |
|
quote: Er logisch dat je dan komt he.... |
|
neuh, not in a thousand years Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Stoer hoor. Wil je misschien ook ff fuck Onheil roepen als je daar in de zaal staat? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Oeh oeh, gaat er dan iets spannends gebeuren? Misschien dat ik dan toch nog wel kom |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |