|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm even wat lui optrommelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Oewh sexy. Daar moet ik beej zijn |
|
Ik ga naar de Bibelot in Dordt. Maar 15 E voor NA vind ik niet veel...tja alle concerten zijn te duur dan.... |
|
quote: 013 = 15 euro Bibelot + Doornroosje = 10 euro |
|
kijk dat zijn prijzen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja maar die 15 euro is niet alleen voor Nuclear Assault! + 100 Demons + Carnal Forge + Maroon + OUTBURST + INSTIL En je ziet Nuclear Assault op het mooie grote podium van 013. |
|
De tour is ietwat opgeleukt, line-up nu: Nuclear Assault (usa) + Heathen (usa) + Annulation (sui) + Occult (nl) + Flesh Made Sin (nl) |
|
YEAH, vorige week kaartjes besteld! Hoeveel bands worden er eigenlijk nog toegevoegt? [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 07-06-2005 23:31] .. |
|
ik hoop geen enkele meer. Dit was al behoorlijk een last minute addition. overigens schijnen Heathen & Annulation alleen in Doornroosje het podium met Nuclear Assault te delen. |
|
Heathen en Annulation afgelast (10 juli) De optredens van de bands Heathen en Annulation op zondag 10 juli (Spirit in Thrash festival), zijn helaas afgelast. De rest van de bands speelt wel gewoon. De aanvangstijd blijft hetzelfde. http://www.doornroosje.nl/ http://www.doornroosje.nl/nieuws.asp [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 19-06-2005 15:42] .. |
|
Heathen .. |
|
Komt Heathen nu uberhaupt nog in Nederland spelen? Wanneer en Waar? Godver, door al die verwarring rond Heathen, daar wordt die tour niet beter van! |
|
hhmmm, ja, ik kan niet anders zeggen dan dat aan de band ligt. Het werd te duur om 1 optreden te doen in NL aangezien 013 & Bibelot niet wilden of geen ruimte in het programma hadden........ze doen nu alleen Engeland aan. Erg jammer! |
|
quote:Heathen speelt toch wel in Geleen? |
|
Komen er nog wel vervangers voor deze 2 bands? .. |
|
HEATHEN en Annulation spelen WEL in Doornroosje! |
|
quote: Hehe, YEAH!! .. |
|
quote: Net een kaartje gekocht. Eindelijk: HEATHEN VICTIMS OF DECEPTION!!!!!!!!!!! @lord ruftlucht & frnk: HEEN!!!!!GVD!!!! [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 22-06-2005 14:39] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:ja dus |
|
Hmm, ben nog aan het twijfelen of ik zal gaan... Ach, ik zie het zondag wel! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Het is bijna zover, hang the pope!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Yeah, ik heb er erg veel zin in! .. |
|
was wel okee gisteren in de 013....t geluid was wel minder! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Blegh ik ben ziek en zal dus niet gaan....erg kut! Veel plezier voor iedereen die gaat en vertel even hoe dat Annulation en Heathen vooral live zijn, ben erg nieuwsgierig! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |