|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij ook ziek lichtje? |
|
quote: Nee hoor, ik brand volop You can either agree with me, or be wrong. |
|
Wat een kut concert gister in 013, veel mensen zullen het hier niet mee eens zijn maar Nuclear Assault was geen moer aan. De zaal was ook amper voor de helft gevuld. 100 Demons en Maroon waren veel beter. Die maakten er tenminste geen nutteloze avond van. |
|
quote: Ik ben niet geweest maar op Graspop was het anders een dolle boel bij Nuclear Assault. Was het echt zo slecht? [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 10-07-2005 16:04] |
|
Wacken was ook erg ok toen ze speelden, evenals anderhalf jaar geleden in 013... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb me gisteren anders prima vermaakt was echt super HEATHEN ook trouwens, waanzinnig!!! |
|
Ja was cool Drummer van Heathen had er alleen geen zin in leek wel gheghe 'k Vond Nuclear Assault het vetst! Ja en FMS, maar erg jammer van het geluid tijdens hun optreden... |
|
quote: ken je al nieuw materiaal van nuclear assault? |
|
Ow, kut.. dat was gister.. vergeten |
|
quote:Occult : gitarist met heeeeeel lang haar |
|
quote: Hehe Maar helaas, gemist. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-07-2005 10:26] |
|
quote: Ja en ik heb een oorontsteking en heb griep.....niet zo'n fijne combinatie bij een optreden |
|
quote: Nee, da's waar. Maar het was enorm vet gister. Heathen is/zijn mijn held/helden. Ga vrijdag mooi naar geleen, zie wel hoe ik terug kom. Nog iemand zin om mee te gaan uit omgeving Zwolle? Frnk, Mindless, AofD..... You can either agree with me, or be wrong. |
|
Elk nr. leek op Angel Of Death man Nee vrijdag niet.. kga zondag al naar Lottum, wordt me te prijzig anders.. iig veul plebier alvast!! (is de lijm dan uit je haar?) |
|
quote: Ok, vermaak ik me wel alleen hoor..... Mag vanaf woensdag weer mijn haar echt grondig wassen. Tot die tijd niet te veel boenen, wel wassen Heb nu al zin in vrijdag!!! bangerdebangerdebangerdebrekkerdebrek You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ah gelukkig maar dan Mooi brekk'n haha |
|
quote: Zin wel, alleen tja ik krijg bezoek het weekend en moet dan mijn huis nog netjes opruimen enzo. Maarre hoe krijg jij je kop kapot joh? |
|
quote: Men neme: 1 housewarmingparty, belachelijk veel bier, 1 trappenhuis, een laaghangend plafond en een idioot die de laatste traptreetjes overslaat door te springen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Haha sukk0l, beterschap met je hoofd dan maar. |
|
quote: Valt allemaal wel mee. Als ik vrijdag maar weer kan headbangen You can either agree with me, or be wrong. |
|
waren ze net zo 'goed' als op graspop?! |
|
quote: kweet niet, op graspop heb ik ze niet gezien. maar ze hadden er wel lol in iig, beetje danny lilker belachelijk maken, lol You can either agree with me, or be wrong. |
|
toen ben ik van ellende weggelopen... |
|
quote: Hmmmm, nou in doornroosje waren ze echt wel goed hoor. gewoon lekker thrashen You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |