|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja die cover is erg bruut. [edit] effe 1 smilie zonder haar gedaan aangezien meneer Satyr geen haar meer heeft [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 28-11-2001 22:24] |
|
Sarcofago.. ken die band niet echt maar ben wel nieuwschierig geworden.. Stel zweden had me nog bijna een lp van die lui aangepraat in Utrecht op beurs.. maar moet even rustig aan doen met geld... Verder las in onlangs in een interview met iemand (geloof Typhon (necropolis Rec.) of Metallion (slayer mag)) dat Euronymous hier het idee van Corpsepaint vandaan had.. zal eens kijken of ik dat interview nog ergens heb staan (of kwam het uit Lords Of Chaos... .. weird.. anyway.. ik zoek wel weer .. het kwam erop neer dat een vrij betrouwbare bron dus zei dat Euronymous materiaal van Sarcofago ontdekte , het helemaal te gek vond, en corpsepaint overnam (hoewel S. het geloof ik niet precies op die manier gebruikte) .. |
|
Sarcofago is een cult-band uit Brazilie met als belangrijke albums "Rotting" en "INRI" lekkere death/thrash door de heren Gerald Incubus, Wagner Antichrist en M.Joker http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Sarcofago - INRI is idd een te gekke plaat!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sarcofago HEERST. Alleen al vanwege de quote "Fuck you, fuck you, fuck you jesus christ!!!" met portugees accent!! |
|
Disco: I.N.R.I. (1987) Rotting (1989) The Laws of Scourge (1992) Crush, Kill, Destroy (1992) Hate (1994) Decade of Decay (1995) The Worst (1996) Crust (2000) Tribute CD (Angel Corpse, Exhumed, SexThrash, etc) (19??) changed to 'ouwe' |
|
Wegens vergeten zoekfunctie te gebruiken hier nog maar eens: Ik heb dus pas een album getrade... Ik heb ontvangen: Sarcofago - I.N.R.I. Ik was verbaast hoe strak deze plaat in elkaar zat... ^24 changed to 'ouwe' |
|
inri, inri... Ik vind "The Laws of Scourge" anders ook erg goed A black heart can only find beauty in darkness. |
|
SATANAS!! |
|
I.N.R.I. is mijn favoriet, daarna konden ze ineens spelen. jammer was dat. Oud Vuil. |
|
Altijd jammer ... bands die kunnen spelen ... |
|
nou ja, bands als sodom, beherit, kreator, sepultura. hun eerste platen waren zo lekker rommelig enzo, ik mag dat wel. net zoals bij sarcofago. Oud Vuil. |
|
quote: poepsjinees!!!! dat is gewoon frost toch?????!!! Trieste gast |
|
quote: Dat is toch al weer aangegroeid?in de clip van Fuel For Hatred heeft Satyr weer haar! |
|
quote: tis ook een post uit 2001. gemiddelde haargroei per jaar per maand is 2 cm. dus dan heb je kans, dat de heer satyr weer een bundeltje haar om zijn noorse kop heen heeft hangen. Oud Vuil. |
|
vette band ja, de eerste plaat is heel erg sodom achtig... Hun derde plaat vind ik geweldig lekker rauwe thrash! Vind ze betere dan Sepultura, das' een ding wat zeker is! |
|
quote: Als ik het goed heb, zijn ze ook nog eens anti-Sepultura haha |
|
quote: En op mijn "Rotting" CD staat weer "Features Original Lead Singer of Sepultura" Maar ik vind het een vreselijke cd. Iemand die hem van me wil overnemen? Ik vind van Sarcofago alleen "Laws of Scourge" erg tof. Raar ook, die cd is behoorlijk anders dan al hun andere werk... Zenial |
|
Dat komt omdat laws of scourge een pure thrash plaat is HAHAHAHAHA! Ik vind die ook het beste! |
|
Even kijken of ik laws of scourge kan bestellen bij de plaatboef in Den Haag, leuk kerstkadootje (moet ik al jaren zelf uitzoeken, m'n ouders weten het niet meer...) |
|
quote: Hmm, ja ik weet het ook niet, op aantal sites van hun zie ik Sepultura logo's met een grote kruis erdoorheen. |
|
heeft iemand Hate? signature |
|
quote:Dat is geen drumcomputer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
I.N.R.I. heb ik nog nooit in een platenwinkel gezien. Iemand toevallig een exemplaar te koop? Hem downloaden is zo belachelijk. |
|
quote: Helemaal mee eens en als je geluk hebt vind je nog wel eens een origineel exemplaar op cogumelo records uit Braziliƫ ,maar dan mag je flink in de buidel tasten. Tegenwoordig zijn er ook gave heruitgaven op vinyl. [Dit bericht is gewijzigd door lowriderskin op 27-06-2012 20:46] The golden age of the 80's and early 90's of heavy music. That's what I am into. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |