|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bands: GridLock Warchitect Deluzion Nepenthe Paradox Afterparty: Necrophagist Waar? Goudvishal Vijfzinnenstraat 103 6800 AG Arnhem Tel: 026-4457683 Info Zaal open: 18:30 Aanvang: 19:00 Entree: gratis De volgorde van de bands wordt op de dag zelf pas bekend gemaakt. http://www.goudvishal.nl http://www.metalbattle.nl Wie komt? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-03-2005 11:12] |
|
Misschien aanwezig. |
|
weet eht nog niet.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ow jij komt ook FRNK? lachen!!!! zie hier nog niet veel reacties verder.. lijstje!!!!!! - FRNK - Ratje - Oscura - - - - - ......... Heb er zin an!!!!! gheheheehe.. carcasstrid |
|
quote: Wie, wie, wie, wie en wie? [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 25-02-2005 12:31] |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: rij je met ons mee Ruttie??? |
|
Ik ben er ook Necrophagist regeert ! |
|
quote: Als dat mag Rattie What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik kom ook FREEZE |
|
quote: moet je ff met Oscura opnemen hee!! |
|
quote: Nou kreeg net te horen da'k in Heinenoord moet zijn dan.. maar dat zal ik maar afzeggen. Scheelt weer een treinkaartje. |
|
hahahaha!! kan me voorstellen ja!!! maar jij bent toch geen studentje? carcasstrid |
|
quote: nee. |
|
gheheehehe... carcasstrid |
|
Oke ik geef toe.. ik werk in een circus om de clowntjes en tijgertjes goed in de gaten te houden en o wee als ze zich misdragen... Ok, it's a dirty job, but someone has to do it zal'k maar zeggen. En nu ontopic ja! ghegheghe - FRNK - Ratje - Oscura - Rutan - mcoenen - Phantom Lord - DaHolyGoat (of andere naam heeft ie nu) - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-02-2005 16:49] |
|
on topic: Battle of the student eating tigers!!!! carcasstrid |
|
godver. niks tegen tijgers heee fwnk!!!!! |
|
quote: Studenten heersen! Maaruhm, kan ik meerijden?(en nee, niet op de knalpijp en/of trekhaak) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Arnhem , kan het nog neukend verder weg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Den Burg What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *pakt zijn step* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nee man,Pak je Leopold "Sehnsucht" |
|
quote:Neuh, morgen maar weer rat op het brood |
|
quote: Toch niet, me moeder viert dan haar verjaardag. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |