|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Idd lekkere bak herrie, vreet je alweer papat met kroket. Warsteinertje erbij denk ik zo! |
|
Warsteiner en metal, i.d.d. zo de frituurpan ook maar aan, denk ik. Goed idee |
|
kom op jongens draai Face the Pain even! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Omdat je zo aandringt. komt eraan. |
|
komt eraan [Dit bericht is gewijzigd door metalkixx op 04-03-2005 19:34] |
|
HATSEEJ!! DIT IS METAL!! MIJN DANK IS GROOT! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hey...dit is weer Ruig man...soms valt de buffer weg..k zal es kijken of de kabel dr weer es |
|
Kabel is nog niet terug..die Rendo loopt verdomd ook altijd te Kutten!! |
|
Your welcome...kost je niets |
|
En het stoort een beetje,maar dat kan ook aan mien boxen liggen |
|
ligt aan de boxen:-) |
|
Vanavond weer live op www.metalwarehouse.nl Aanvang 19.00 uur 128 kbps zonder gebuffer [Dit bericht is gewijzigd door metalkixx op 11-03-2005 12:48] |
|
bezif |
|
En hij gaat goed...zonder bufferen en zeer goed te beluisteren |
|
Vanavond de enige echte Toxocara te gast! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Vanavond Toxocara en volgende week TMDC , tja en wat die met elkaar gemeen hebben |
|
Op t moment is er storing op het net,dus tis de vraag of het via I net kan worden uitgezonden..in ieder geval op de kabel en in de ether |
|
Het werkt weer |
|
|
|
Straks draaien we ook GrindMinded nog ff |
|
Vanavond The Monolith death cult live in de studio Als je wilt kun je vragen insturen via www.metalwarehouse.nl of via deze site op dit topic Aanvang 19.00 uur |
|
3 uur getest en geen gebuffer. Duslekker luisteren naar het interview met TMDC |
|
Niet alleen vanavond online, maar ook nu al nonstop te horen via onze stream: http://www.shoutcast.com/directory/?s=metal%20warehouse check de website: www.metalwarehouse.nl |
|
Zit op het werk te luisteren. Goed geregeld. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |