|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
idd !! YES WEL deeeenk!! |
|
En we luisteren weer.... |
|
hij werkt niet bij mij, begint steeds overnieuw met de buffer om de seconde..... |
|
Zet msn ed maar eens uit. Moet niet kunnen. Hebben vanmiddag getets, geen gebuffer. Wat is downloadsnelheid? gr Kixx |
|
het werkt wel hier hoor |
|
msn stond idd nog aan, probeer t volgende week nog wel weer...thnx voor de tip kixx |
|
De stream staat alweer aan, dus tot 7 uur vanavond nonstop metal als opwarmer voor echte werk in de live-uitzending. Vanavond weer tussen 19.00 en 21.00 uur: Metal Warehouse live met Metalkixx en DeathRoo! Omdat sommigen er toch problemen mee hadden dat met met 160Kbps uitzonden zijn we weer terug gegaan naar 128Kbps. Dus het gebuffer is als het goed is nu verleden tijd. http://yp.shoutcast.com/directory/?s=metal%20warehouse check de website: www.metalwarehouse.nl |
|
0n air now |
|
Nog 2 uur te gaan. Check it out. |
|
Zo, we zijn er weer, met of zonder dikke bek! |
|
een week zonder drank, Bakvet, whoahahahaah |
|
quote: Benderweer, gewoon een week geen bier gehad en helemaal uit vorm, denk dat ik de 22ste weer vrij normaal ben. Bluurrgh! |
|
quote: Uitgedroogd ben ik, de schade maar weer inhalen van't weekend. |
|
En maandag vroeg weer op. Zo , en niet meer dan 4 biertjes. gr |
|
up |
|
ik heb een IQ van 121, daar kan niks meer bij. ik kan niet alles onthouden. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
we speluh dus niet hellaasch |
|
Man, wat heb je wat gemist. Dikke 250 man. Maar goed, jullie moesten zo nodig zuipen |
|
Oke bakvet. Draai straks nog ff dat ene nummer voor je |
|
Otto neemt vanavond metalwarehouse van ons over, uit de oude doos zullen we maar zeggen. Wij gaan naar Simplon |
|
Weer bezig op www.metalwarehouse.nl Dus check it out. [Dit bericht is gewijzigd door metalkixx op 20-05-2005 19:12] |
|
Kijk eens naar de reacties en trek je conclusie. Life doesn't get much better than this! |
|
Reacties ja! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jullie reageren toch ook. Dank, en vanaf 19.00 uur maar eens luisteren en pak er vast een biertje bij Weer heel veel nieuwe cd's die nog niet op internet staan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |