|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er de 16de niet, maar in gedachte zal ik zeker mee-knuffelen bla...bla...bla... |
|
quote: hmm tempting |
|
quote: Heh, herkenbaar. Een ex-huisgenote vond het altijd nodig om zo'n tikje op m'n kont te geven (zal wel feministisch trekje zijn; ik doe het in ieder geval nooit bij vrouwen waar ik geen relatie mee heb). Ik zeg altijd maar: de enige die aan m'n kont mag zitten is m'n (eventuele) vriendin en m'n moeder (want ja, je moeder heeft waarschijnlijk de schijt nog tussen je reet vandaan gepeuterd toen je nul was). |
|
hehe w8 maar tot we weer in de kroeg zitten |
|
Dat heb ik gister iets te lang gedaan. Als jij aan mijn reet gaat zitten jonge dan verkracht ik je met een flesje Desperado. GEVULD. |
|
dat wil ik zien... bla...bla...bla... |
|
quote:beloof je dat? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-11-2001 14:18] |
|
Het klinkt lullig in dit topic maar kunnen we weer ontopic |
|
kut verkeerde topic... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 29-11-2001 14:27] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe, we zullen ons gedragen |
|
Ik vind dit zo ****** en zo zal ik het ook blijven vinden. Echt ****** en ***** Deksels, kan geen **** zeggen. Sjeezes, dat rijmt op *****. ach ja zo kan ik nog wel een tijdje door gaan met plassen (dit is een net woord voor ZEI*EN) Ik zal er potjandorie proberen rekening mee te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-11-2001 15:35] Wiegen Meister ! |
|
Nou... overdrijven kan ook hoor... Dead things grow from deep inside... |
|
ach laat hem maar. Hij bedoelt het niet zo lullig hoor. bla...bla...bla... |
|
quote: hahaha, LM tegen paul in |
|
Je moet er de humor van in zien. Ik wil niemand kwetsen hoor !!! Ik hou me toch in ??? Ik kan het wel anders neer zetten, maar dan kijkt niemand mij meer aan. Wiegen Meister ! |
|
Ik weet al wat het probleem van dit forum is, er wordt teveel gezopen |
|
Tis goed hoor, note the rolleyes. Ik bedoel enkel te zeggen dat het nu echt niet zo is dat je niet "kut" mag zeggen, of "zeiken" ofzow. Dead things grow from deep inside... |
|
Kut! ik d8 dat dat wel zo was |
|
Ok hehe dan kutten we en zeiken we nog ff door op de moderators bla...bla...bla... |
|
quote: mag dat nog wel ??, moet je geen bips zeggen (vind dat zo'n leip woord bips hehehehe..... bips ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
shut up beavis! |
|
DEZE topic heerst !!! WHA ha ha ha ha ha Maar ik ga nu ff mijn plassertje legen, en mijn ontlasting doos ook ff tegen de bril duwen en mijn rug zo hard strekken dat het net niet zeer gaat doen. Wiegen Meister ! |
|
quote: Aars is een veel mooier woord ! |
|
quote: jij hebt em door Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |