|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt het dan ook tegen een B&B prof. |
|
Ach ja... DOOD metaal door KANNIBALEN LIJK: GENEUKT MET EEN MES UITGEKLEED VERKRACHT EN GEWURGD Dat mag wel, want dat is tof. Hipocrisie Dit slaat nergens op. |
|
quote: 'T is maar wat je lekker vindt --edit: quote gefixt -- [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 30-11-2001 15:57] |
|
quote: pfff...das wat anders...ik hoop voor je dat je dat snapt.. Suck my piss |
|
LOL leg dat maar eens uit dan, ik ben wel benieuwd eigenlijk. |
|
Is heel simpel. Niemand heeft aangegeven dat kwetsend te vinden. Bovendien zijn dat "teksten" die hun oorsprong hebben in bepaalde nummers van metalbands... wat iedereen wel weet volgens mij. En wat past beter op een metalforum als het bespreken van metalbands en hun muziek...? Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dat snap ik best, hoewel ik ook een tante ben kwijtgeraakt aan kanker, moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo dik mee was, ik heb zelf ook kanker gehad waardoor ik nu een oog heb i.p.v. twee, toch neem ik nul aanstoot van het woord als zijnde scheldwoord... Gebruik het zelf vaak zat, maarja, ik scheld dan ook als een tempelier. Edit L.M.: nix weggehaald of aangepast, alleen ff de '/quote' goedgezet [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 05-12-2001 0:11] Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Hier begon het allemaal mee... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Azzy weer he ... |
|
Ik was het er gelijk niet mee eens. Nog steeds niet BTW. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Beetje idioot inderdaad om met ieder zijn persoonlijke gevoeligheden rekening te gaan houden, mar ja.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
nog ff en je mag niet eens meer zeggen dat je een peuk opsteekt omdat dat slecht is en de kindjes daar wel eens door zouden kunnen gaan roken |
|
allejezus wat heb ik toch allemaal gemist vandaag?? Je moeder. |
|
There is no life in the Void...Only DEATH!! |
|
quote: mag dit dan nog wel? want dat kan natuurlijk ook niet |
|
quote: bedankt voor je heel nuttige antwoord op mijn vraag Je moeder. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |