|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben op mijn achtste levensjaar (dat is dus 24 jaar geleden) begonnen met heavy metal en hardrock. De eerste bands waar ik als klein jochie op bangde waren KISS, AC/DC en Ozzy Osbourne/Black Sabbath. Later ben ik in de ban geraakt van Iron Maiden en Venom, waarna het snel misging met Bathory, Slayer en Kreator. Nope, nooit meer van genezen.. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Toen ik 13 was een Sepultura CD gekocht nadat ik een nummer had gehoord op de radio...Direct daarna een Cradle of Filth CD gekocht..Toen richting Marduk/Oude Dimmu Borgir/Darkthrone en steeds dieper ingegaan. |
|
ooit kreeg ik Slayer - Angel of Death toegestuurd, says enough |
|
Laat ik maar gewoon zeggen dat mijn vader een goede muzieksmaak heeft. |
|
Ik had de verkeerde vrienden. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Het ging steeds een stapje verder...eerst alternative, daarna nu-metal, en toen kreeg ik een cd met allemaal gothic metal van een vriend van me, zo ben ik ook met andere "metalluisteraars" in aanraking gekome en via hun ben ik in aanraking gekomen met sommige black, death, viking metal bands etc. en daarna gewoon zelf us gezogt wat ik leuk vond. Heb afentoe bes wel verkeerde bands geluisterd maar ben er blij om anders zou ik nou mischien wel hele andere muziek luistere |
|
quote:sorry, die zin snap ik totaal niet |
|
Toen ik een jaar of elf was hoorde ik voor het eerst Maiden. Sindsdien nooit meer andere shit geluisterd dan Metal. Volgorde was ongeveer zo: Maiden=>Metallica=>Sepultura=>Slayer=>Morbid Angel Vanaf toen had ik alle grote genres (op black na, waar ik geen fan van ben) gehad. Murder in the front row....... |
|
Nou, heb ook bands als cradle geluisterd, terwijl ik nou egt ni meer snap hoe ik het mooi heb kunne vinde heb gelukkig nooit slipknot leuk gevonde! |
|
quote: Fantastische binnenkomer. Ga zo door |
|
Haha!dank u |
|
Mijn oom liet me Number of the Beast van Iron Maiden luisteren, toen was ik verkocht.... die plaat was toen net uit, dus ook al wat jaartjes geleden... PS: ik vind Slipknot (op de overalls en maskers na) anders best vet hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Hollie! op 27-07-2003 21:26] |
|
ik heb je profiel ff bekeken, en ik vraag me af of je engels krijgt op school? @ die nieuwe. sorry hollie [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-07-2003 21:31] |
|
sorry |
|
Wie kent hier geen engels? |
|
Wie kan hier geen engels. |
|
Nieuwe? Ik ben helemaal geen nieuwe! Alleen een tijdje niet op ZM geweest |
|
ik denk dat hij op Valfar doelde die: Hail too Odin in zijn sub had...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
via ter zielen gegane radiouitzendingen: Bad Grrl, 102 Watt en Metalopolis. |
|
quote: Gabber, punk, nu'metal', black metal... Wat volgt binnen 3 maanden? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: En dit is nog steeds niet veranderd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik denk dat het beginnetje was toen ik 12 ofzo was.. Toen ik vaak Rolling Stones luisterde (ook nog playbackshow mee gewonnen, ik was de drummer ).. Okee, het is geen metal maar toch beter dan Venga Boys enzo wat toen uitermate in was. Vond ik toen (en nu nog) al rampmuziek. M'n vader draaide van die ierse kroegmuziek en dat vond ik ook wel lache.. En gooi dat en Rolling Stones in een combo en je komt ongeveer uit op de muziek die ik nu luister vind ik ;-) Ook nog een hele tijd na m'n 12e geen muziek geluisterd.. Geen interesse in En m'n smaak is nog steeds hard in ontwikkeling. Ontdek vaak weer nieuwe bands enzo.. Dat is ook het gave zo kan ie wel weer |
|
Hoe ben je eigenlijk aan de metal geraakt? Hmmmmmmmmmm...verkeerde vrienden Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Metallica - The black album Aerosmith What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |