|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
aha - the sun always shines on tv IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De rest is nep. |
|
quote: Lekker nummertje GAST! |
|
Ik heb ooit een cd van rob zombie gevonden. welke gek gooit zoiets nou weg? |
|
Iemand die er niet (meer) van houd. Vrij logisch. |
|
quote: De cover van Nadja is ook geniaal Ik ben een beetje via pop-punk bandjes als Good Charlotte gegaan, daarna iets harder, Linkin Park en Korn enzo. Daarna dingen als Cradle of Filth en Dimmu. Daarna Death Metal en Grind, en nu eigenlijk alleen nog sporadisch wat Crust/D-beat en wat Black Metal. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 08-04-2010 16:45] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Jij snuffelt wel vaker in vuilniszakken of op vuilnisbelten? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: nee hij lag op een pad in een park. |
|
Jij steelt CD's van padden? Nee, leuk is dat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan kun je hem nog verkopen of weggeven. weggooien is een beetje zonde he? |
|
sja, neem dan een I-pad ofzow Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En hoe weet je dan precies dan de vorige bezitter hem heeft weggegooid? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Die beesten hebben toch geen oren dus wat maakt dat uit? |
|
quote:Ik stel me nu een huilend jongetje van 14 voor dat zijn lievelings cd is kwijtgeraakt. En elke dag bij gevonden voorwerpen komt vragen of iemand zijn cd al gevonden heeft. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jaren geleden kreeg ik een hersenbloeding sindsdien kan ik alleen maar Metal aanhoren. |
|
quote:Zeg dat wel, ik vind superzombie 1986 opeens een ontieglijke lul. Dat arme jongetje. |
|
quote: +1 Ik trek het sowieso slecht, mensen die kinderen verdriet doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben er dol op. |
|
Mijn pa luisterde altijd al stuff als KISS, Focus, Pink Floyd, Normaal, The Beatles, Rolling Stones, je weet wel. Dus dan krijg je het al zo'n beetje mee. En dan ga je een beetje zelf uitzoeken en stuff. En dan kom je al gauw bij meer "standaard" spul zoals Iron Maiden, Mötorhead, en zo groeide ik steeds dieper erin. :') |
|
stel me nu een huilend jongetje van 14 voor dat zijn lievelings cd is kwijtgeraakt. En elke dag bij gevonden voorwerpen komt vragen of iemand zijn cd al gevonden heeft. [/quote] Heb ik gedaan maar er kwam niemand. [Dit bericht is gewijzigd door Superzombie 1986 op 08-04-2010 18:26] |
|
quote: Ik had de cd aangeveven maar er kwam niemand dus. |
|
quote: Misschien was het Argus wel. En zoals we weten heeft die er wel wat voor over om, in zijn ogen, orde op zaken te stellen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |