IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Black Label Society Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2005 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm niet eens een topic voor Zakk Wylde's BLS?

Vandaag de promo voor Mafia
(uit 7 maart) ontvangen, mijn kennismaking met BLS.. gruwelijk gaaf .. die zanger zit qua sound in de grunge beetje Scott Weiland/Oude Chris Cornell/Layne Staley, en dan die vette groovende gitaarsound.

Lekkeerrrr

www.zakkwylde.com

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-02-2005 15:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hmm, dat klinkt als een goede aanbeveling

toch maar eens gaan checken

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2005 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hoort er goed terug dat Zakk bij Ozzy gespeelt heeft en je hoort erg veel Black Sabbath dingen, maar dan met zo'n southern rock groove, die je veel in de NOLA sound ook hoort ....

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 28-02-2005 16:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik ga zeker naar hun show in 013! Zakk Wylde is een gitaar god.

Black_Labeled
Usericon van Black_Labeled
Posted 02-05-2005 0:03 by Black_Labeled Wijzig reactieProfiel van Black_LabeledQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/zakkwylde

Oyeah
BLS @ 013
fucking zin in.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-05-2005 0:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

BLS fucking rules ja!! Lekker rauw en ruig en rock&roll.. zo hoort het

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-05-2005 11:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Vanavond naar BLS in 013!

*wuuuuhuhuhuhhhhh*

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2005 17:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 11:55 schreef Shredhead het volgende:

*wuuuuhuhuhuhhhhh*

Doe m'n collega de groeten (ja, ik heb collega's met een goede muzieksmaak... ).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-05-2005 17:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Zal ik doen!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-05-2005 17:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 24 mei 2005 11:55 schreef Shredhead het volgende:

*wuuuuhuhuhuhhhhh*

Doe 'm de groeten van me!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2005 20:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 17:16 schreef Shredhead het volgende:
Zal ik doen!

Ik kan gedachten lezen, weet je dat?

Je denkt nu:

"Ehm, maar ik weet helemaal niet hoe hij eruit ziet..."

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2005 0:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Allejezus, wat een kontconcert
Baggergeluid, slappe set en veel te veel ge-emmer tussendoor. Geen volgende keer meer voor mij.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-05-2005 1:18 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 mei 2005 0:54 schreef Shredhead het volgende:
Allejezus, wat een kontconcert
Baggergeluid, slappe set en veel te veel ge-emmer tussendoor. Geen volgende keer meer voor mij.
Maar aan de bar hangen op Waldrock dus? gheghe

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2005 1:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2005 1:18 schreef FRNK het volgende:
Maar aan de bar hangen op Waldrock dus? gheghe

Lijkt me een goeie!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-05-2005 14:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-05-2005 15:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 mei 2005 14:32 schreef Shredhead het volgende:
Precies mijn gevoel:
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=26395&magazines=26396&news=140520
Haha djeez.. nou dat wordt idd ad bar hangen, Shreddie

DUST2
Usericon van DUST2
Posted 25-05-2005 16:13 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

Idd, het viel mij ook ZWAAR tegen... Het leukste van de avond was misschien zelfs wel de zangeres van meldrum dat toch wel een erg lekker wijf was met lekkere tieten en een leuk rokje...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-05-2005 17:47 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Hele avond was een grote verspilling van mijn tijd.... prutsers...

HuhJuh
Silence!!
Usericon van HuhJuh
Posted 29-05-2005 17:48 by HuhJuh Wijzig reactieProfiel van HuhJuhQuote dit bericht

ik vind de muziek best aardig..
maar ik heb het concert gemist..
blijkbaar niet zo'n heel erge misser

[ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2006 12:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*kick*

SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 14:40 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Moet alleen ff zeggen dat Zakk Wylde echt helemaal NIKS met Black Sabbath te maken heeft...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-07-2006 16:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kutzooi, het eerder aangekondigde optreden in Utrecht in september staat nu niet meer op de site

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2006 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 14:40 schreef SlayerRomain het volgende:
Moet alleen ff zeggen dat Zakk Wylde echt helemaal NIKS met Black Sabbath te maken heeft...
Wow ... wat een nieuws ..

SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 19:27 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Damn, mag best wel normaal gereageerd worden hoor.
ik zeg het alleen omdat je zei dat je veel black sabbath dingen hoor.

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 15-07-2006 16:51 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Roadrunner Records kondigt met trots het tekenen van de legendarische gitarist Zakk Wylde en zijn band, Black Label Society, aan.

Met al meer dan 1.4 miljoen verkochte albums wereldwijd zit Black Label Society in de studio met producer Michael Beinhorn (Soundgarden, Ozze Osbourne, Red Hot Chili Peppers) om aan hun Roadrunner debut 'Shot To Hell' te werken, het album zal deze zomer uitkomen. “Na een eeuwigheid te hebben rondgelopen als Wylde Z. Coyote moest het er en keer van komen dat ik de Roadrunner te pakken zou krijgen” aldus Wylde.

'Shot To Hell' is de opvolger van het album 'Mafia' welke debuteerde op #15 in de Billboard Top 200 Album lijst en op #1 in de Top Independent Album lijst. De succesvolle track 'In This River', komend van 'Mafia', zal te vinden zijn op de komende 'MTV Headbangers Ball: The Revenge' die uit komt op 11 april.

Black Label Society, welke zojuist zijn bevestigd als headliner voor het tweede podium van Ozzfest, zal over de wereld touren om hun komende album te promoten. Het album wordt op dit moment afgerond terwijl Zakk al weer bezig is om samen met Ozzy Osbourne een nieuw album te schrijven en op te nemen.

“Het tekenen van Zakk en Black Label Society is een eer”, aldus Roadrunner directeur A&R Mike Gitter (Killswitch Engage, Cradle of Filth). “De man is een oprechte rock koning van wie zijn talent alleen geëvenaard wordt door zijn visie. Wat hij doet is het echte werk en de naam als een van de beste gitaristen aller tijden staat al jaren vast.”

Guitar World Magazine's 3-voudige MVP (in de eindejaars lezers peiling gekozen tot #1 waardevolle speler, #1 beste metal gitarist en #1 beste shredder) en de ontvanger van Metal Hammer Magezine's 2005 “Riff Lord” Golden God Award, Zakk is een van de meest gerespecteerde gitaristen en daarmee een levende legende. Op 17 januari introduceerden Rob Zombie en Ozzy Osbourne Zakk bij de Hollywood's Guitar Center Rock Walk. Onlangs vernieuwde Zakk zijn afspraken met Gibson Guitars welke hem volledig ondersteunen met een lijn van speciaal gemaakte Les Paul's en daarnaast zal Marshall Amplification dit jaar een speciale limited edition “Zakk Stack” uitbrengen. Zakk is de enige gitarist naast Jimi Hendrix waarnaar Marshall een versterker heeft vernoemd.

In 1986, op 19 jarige leeftijd, werd Zakk weg geplukt bij een een tankstation in NJ om de nieuwe gitarist bij Ozzy Osbourne te worden. Hij paste zich snel aan in zowel zijn gitaar kunsten als het schrijven van nummers, zo co-schreef hij mee op Ozzy's bestsellers zoals “No Rest For The Wicked”, “No More Tears” en “Ozzmosis”. Daarnaast werd er een album uitgebracht van een kort zijproject “Pride & Glory”, een solo album en zeven albums met Black Label Society. Als laatste heeft Black Label Society de, platina gecertificeerde, DVD “Boozed, Broozed & Broken-Boned – Live with the Detroit Chapter” uitgebracht. Zakk is daarnaast als acteur verschenen in de film Rock Star uit 2001 met Mark Walhberg en zal later dit jaar spelen in de film “Red Line”.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-07-2006 19:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 19:27 schreef SlayerRomain het volgende:Damn, mag best wel normaal gereageerd worden hoor.ik zeg het alleen omdat je zei dat je veel black sabbath dingen hoor.

Lijkt me niet gek als hij jaren met Ozzy die nummers speelt en nieuwe nummers in het verlengde maakt....

Duh.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com