|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
BLS ruleert hard. Ik heb ze vorig jaar gezien in 013, was echt supergaaf, Zakk kan een mooi riedeltje spelen en ik vind het relaxte muziek You suck and that's sad |
|
Black Label Society komt met een nieuwe cd genaamd "Shot To Hell" Op www.roadrunnerrecords.nl kun je 2 nummers van ze downloaden genaamd: "Concrete Jungle en Black Mass Reverends"... |
|
per ongeluk de cd 'Mafia' dedld. Vind er niks aan, noppes qua stem, en de gezapigheid is nu ook weer niet zó extreem signature |
|
vriend van me heeft een cover van peddlers of death van het album sonic brew gedaan, klinkt bijna beter als het origineel.. zo niet beter! www.soundclick.com/toxicgrindmachine "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: WTF! klinkt idd goed ja! is dat niet gewoon het origineel zonder zang ? andere mp3s klinken ook vet! Foute naam voor zo een technisch gedoe zeg! signature |
|
is de bedoeling denk ik! hehehe En nee, dit is echt een heropgenomen stukje... drums zijn dfh superior, gitaren zijn opgenomen met pod xt, en bas is zelfs midi! ik vind het zelf veel mooier klinken zo eigenlijk.... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 19-08-2006 17:33] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
maar ja! het klinkt allemaal hi-end-erig. Beetje gamerig, maar I like that! signature |
|
ik vind de cd hangover music wel aardig trouwens. alleen wel jammer dat alles hetzelfde klinkt op die cd. |
|
Black Label Society, goede shit Mijn favoriete BLS albums zijn denk ik Hangover en 1919 Eternal. Verrassend triviaal |
|
Weer ff Stronger Than Death opgezegt The trend is dead. |
|
quote: +1, blijft toch wel gaaf, Black Label. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |