|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
6 MRT DE GLOPPE,LEEUWARDEN Wykked Wytch, Methusalem, Conquestador, Chain, Cephalic Zaal open 16.30 |
|
Dat Wykked Wytch schijnt echt het meest droevige en lachwekkende act te zijn in tijden ofzo?? |
|
quote: Oja absoluut! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het is een beetje een jammere CoF cloon, met een vrouw op zang, maar opzich vond ik het bij Carpethian Forest etc nog niet eens zo heel belabberd klinken, jammer van dat cybergoth imago en de stukken gothic metal er doorheen, maar kheb wel eens triestere bands gezien, ik vraag me af hoe ze nou ineens wéér in Leeuwarden terecht zijn gekomen.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hehehe... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Blauw is dé kleur tegenwoordig. Auw. |
|
Ze hebben ook rood hoor: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Oh my goth. |
|
Ik dacht even, dat carnagath er 5X achter stond, hehe. |
|
Hier een subtiele sfeer foto van de zangeres: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
En weer net voordat ik ga slapen,he. |
|
Slaap lekker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nog erger als cradle of filth "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
*verslikt zich in bier* |
|
quote: Lekker samenhangend... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wykked Wytch geeft de hoop ook maar niet op om iets voor te stellen zeg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hoe kom je daarbij? Wykked Wytch is echt heerschend. Wykked Wytch Vet dope, yo. |
|
quote: Hehe ja, men huurt de zaal af soms. Is dus geen onderdeel van de Gloppe/Podium programmering. |
|
Hehe lachen denk wel dat ik er bij ben. mooie line-up oek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Methusalem en Conquestador zijn gaaf. Friesland echter niet, dus ik blijf thuis. Life doesn't get much better than this! |
|
sterf gij hond! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Conquestador heerscht |
|
op www.gloppe.nl staat hier nog niks over vermeld . . . . . . . . . ? |
|
Cephalic is bruut! No meat is sweater |
|
quote: Nee, die site is totaal niet up to date. Als je up to date Gloppe shows wil zien: www.st-hetpodium.nl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |