|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
op www.st-hetpodium.nl staat onder Coming Up het volgende: En op metalgebied kunnen we alvast verklappen dat er een hele grote kans is op een show met Nargaroth!! Lijkt me vrij sterk, maar het is mogelijk. Als het zo is zou dat wel vet zijn. . . . . . . . . . ? |
|
Nee, dat is niet onmogelijk. Wacht maar eens af. |
|
Wordt het net zo als bij CF na de tijd ff naar Mukkes . . . . . . . . . ? |
|
quote: daar staat het ook niet op [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-03-2005 16:08] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja, en als je even eerder zou lezen zou je zien waarom. |
|
Waarom is dit in De Gloppe en niet Mukkes? Is het podium in De Gloppe niet te groot voor deze bands? |
|
quote: Nargaroth? Ik dacht dat zijn vorige optreden een 'eens maar nooit weer optreden' in Nederland was. Hoewel Friesland een afvallige, niet-representatieve provincie van Nederland is rekent men het toch nog gewoon wel als een stukje van Nederland? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: He dat is net dana international. weten jullie nog, die joodse transseksueel die het eurovisie songfestival won (jaja) And my marlboro light |
|
Dan heb jij deze nog nooit van dichtbij gezien. Wat een vreselijk gedrocht spelfout weggehaald... |
|
Die foto's van dat wijf zijn een nog grotere zelfvertrouwenboost dan naar een show van cradle gaan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
duidelijk waarom die gang zo snel de toerbus uit was! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: "Ze" dreigt ook met zinnetjes als: "I'm gonna fuck you in the ass after the show!". Toen wist ik het, "ze" bleek dus toch een vent te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 01-03-2005 22:37] don't mistake lack of talent for genius |
|
"En op metalgebied kunnen we alvast verklappen dat er een hele grote kans is op een show met Nargaroth!!" Pfff... Een hele grote kans, waarom zou je dat er nu al neerzetten? Meldt zoiets pas als je zeker weet dat het doorgaat. Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
Is er inmiddels al duidelijkheid? |
|
Nu staat er: 20 mei in de Gloppe Skidmarks, Low Point Drain, Monotones en de Stilettos!. En Nargaroth? Zou best eens kunnen! Nog steeds onduidelijkheid lijkt mij. . . . . . . . . . ? |
|
euhmmm.....dat is qua stijl iets anders toch????? |
|
denk niet dat het iets te maken heeft met het bovenstaande. hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee, dat heeft er niets mee te maken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |