|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vroeg me af wat mensen van Metalcore vinden. Norma Jean Bleeding Through ect. |
|
kut. No meat is sweater |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Metalcore rules! Bleeding Through is een geweldige band! |
|
quote: |
|
quote: Eej jugallo! Metalcore kan behoorlijk vet zijn. Mijn nieuwe aanwinsten Full blown chaos en Until the end blazen sowieso behoorlijk. Maar d'r is hier al een heel topic over. Check dat eens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Slotjuh!!!! |
|
Genoemde bands zijn kut met peren, wat mij betreft. Trek dan een plaat van Earth Crisis of Merauder of Ringworm of Integrity uit de kast. Of gewoon alle vier... Bands van nu zijn over het algemeen boybands met gitaren die hun best doen er uit te zien als verlopen hoeren. Lachwekkend gewoon. We don't take it, we just fake it... |
|
quote: hehehe ik ga ff heel offtopic doen..... EDJUHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welcome "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
PRO-PAIN!!! |
|
quote: Dat zeker There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Is er niet al een topic om over metalcore te praten? Het staat zelfs op deze pagina, dus op slot met dit topic zou ik zeggen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Blijkbaar niet op slot dus, voor mij zijn de beste bands in dit genre toch wel Integrity, Ringworm en Unbroken. Dit is wel allemaal spul uit midden jaren negentig, daarna ben ik het contact met de hardcore verloren. Maar een album als Life, Love, Regret van Unbroken was toch wel erg bruut toendertijd, ook al waren het gewoon gerecyclede Slayer-riffs. Earth Crisis was ook wel leuk toen met Firestorm, maar dit stelde kwalitatief geen ruk voor tegenover Unbroken, Ringworm of Integrity. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Boybands? Doe eens ff normaal man. Bands zoals Bleeding Through, Killswitch en Unearth zijn gewoon keihard en geven niets om looks. Er zitten idd wat flikkerbands tussen in de vorm van 18 visions ofzo maar voor de rest is het gewoon VET! Elk genre heeft slechte bands...niet generaliseren. |
|
quote: Bleeding Through geeft niks om looks? Waarom zijn het dan allemaal van die nagellak emo's? Verder maken ze wel gave muziek. |
|
Heiden is de enige met wie ik kan praten, zie ik alweer... Ik geef echt 0,0% om bands als Unearth, Killswitch Engage of Bleeding Through. Die bands hebben geen enkele link met hardcore. Maar goed, hardcore ben je tegenwoordig wanneer je met een Madball-shirt aan, MTV-Cribs presenteert... De enige 'grote bands' die nog wel hardcore uitademen, zijn Terror (muzikaal/attitude) en Hatebreed (vooral kwa attitude). We don't take it, we just fake it... |
|
quote: A FIRE STOREM TO PURIFYY!! Gruwelijk gave band in die periode |
|
All Out War!! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:f*cking vet ja, alhoewel daar de hoeveelheid hardcore ook al discutabel is |
|
Integrity heerst(met dank aan Jenje ) |
|
Goedzo knul |
|
Kent iemand Rancor? |
|
quote: Systems Overload There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Inderdaad: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1656526 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jazeker, supervet. alhoewel het meer klinkt als pestilence dan als bijvoorbeeld madball |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |