|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoop dat die nieuwe weer richting The Promise gaat ... |
|
quote: Inderdaad, daarom vind ik het ook tof quote: Hmmmz, ik dacht dat die jongens van Rancor later Bloodsport begonnen zijn??? |
|
quote: dat is toch geen metalcore...is gewoon goeie metal. |
|
quote:Mwoa zitten toch wel metalcore trekjes aan .... maar desalniettemin is het gruwelijk vette herrie. |
|
quote: Maar het gaat hier over Metalcore |
|
Metalcore lijkt me een combi van metal en hardcore. Wijs me eens op het hardcore-gehalte van bijvoorbeeld Killswitch Engage of Bleeding Through... Dat is er niet. Tenzij een band dus dat 'hardcore'-gedeelte ontleent aan een zanger in een Misfits-shirt (BT)... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Terror is dan ook geen metalcore band. Op hun mini was het gewoon old school met een bruut geluid en op hun full length is het meer NYHC...met een bruut geluid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zal je er op wijzen. Killswitch and Bleeding Through gebruiken harde breakdowns afkomstig van hardcore in hun muziek. Ik vind het zelf ook meer metal dan hardcore maar er zit wel degelijk hardcore in verwerkt. Maar je had wel in 1 ding gelijk, Terror is een meesterlijke band. Maar om overal over te gaan zeiken of het hardcore is ofniet, heeft geen zin. Het gaat erom of je de muziek zelf vet vindt. Killswitch beweert zelf niet dat ze hardcore zijn, dan moet jij daar ook niet vanuit gaan. |
|
Voor de fans van Killswitch, probeer Aftershock eens! Is pre-KSE en na mijn bescheiden mening nog beter! Verder van Nederlandse bodem Instil http://www.instil en natuurlijk voor de beste NL metalcore shop: http://www.codex4.org/catalog Oja, Lamb of God, Every Time I Die, Norma Jean en Unearth komen binnenkort in de 013 [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 06-03-2005 17:44] |
|
quote: Zekers, ik ken alle leden persoonlijk. Heb nog getrommeld in de soort van voorloper van Rancor, Manhunt. Ik wist niet dat ze nu weer bestonden, ik heb Pascal, de zanger van Rancor, al een paar weken niet gezien, ik zou misschien wel een nieuwe old skool band beginnen met hem en wat andere jongere gasten. Maar dat wil er niet echt van komen, geloof ik. Ik denk dat Rancor behalve Pascal dan wel uit andere leden zal bestaan, aangezien ze al jaren geen contact meer met elkaar hebben gehad. De gitarist ben ik laatst nog eens tegengekomen, maar hoe het met de belgische bassist gaat zou ik niet weten. [edit]Alleen de gitarist van Rancor heeft bij Bloodsport gespeeld, Snaack.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 06-03-2005 18:17] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: + Atreyu + 18 Visions 9 juni |
|
Norma Jean en 18 Visions. Lamb of God. |
|
Dude, Lamb of god, Atreyu en Unearth samen... Wat gaat dat hard worden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tja, ik heb het niet zo op Atreyu... Lamb of God en Unearth! En waarom zit hier nog geen slotje op! [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 06-03-2005 19:04] |
|
Ik ben enorme Unearth fan, nu nog Chimaira erbij en dan is 't perfect. |
|
Zekerrr weten! Echt enorm jammer dat ik Chimaira toen in de 013 gemist had. |
|
quote: Kijk eens aan bekende en dank dank sorry mensen zat wat rond te kijken en zag niet 123 een topic met metalcore gebeuren dus vandaar anywayz zie dat er nog meer juggalos zijn hiero |
|
metalcore is best verslavend alla killswitch hatebreed blood for blood als ik t goed heb is t metalcore maja de moraal van t verhaal het rockt gewoon ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
Blood for Blood is geen metalcore.. Gewoon hardcore. Hatecore noemen ze het ook wel eens. En SLOTJE! |
|
anywayz zie dat er nog meer juggalos zijn hiero [/quote] juggalo aanwezig ~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~ |
|
nou durf ik het bijna niet te vragen maar wat is een juggalo? |
|
ICP fans. Dat is een insane twiztid rap group. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-03-2005 18:20] |
|
Ik vind metalcore super... Voor de gene die niet geheel overtuigd zijn: Check 'Shattered Realm' eens uit. |
|
quote: insane clown possé? beetje jammer... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |