|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ha had wel leuk gevonden maar kweet niet waar twente ligt... ik woon in haarlem, it ain't so bad to be a psychopath |
|
ik zit ook helaas niet in de buurt, maar ik denk dat je er wel heel slim aan hebt gedaan om dit te doen , er zullen vast wel mensen uit jouw buurt zijn die dit lezen en je een keer op stap willen nemen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hmm, je weet niet waar Twente ligt? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Dichtbij is het niet, maar ik wil zeker wel een paar keer die kant inkomen. Edit: Tenzij je echt iemand uit de buurt wil hebben ? Ik wil best met je meegaan, moet ik alleen effe iets meer rijden als iemand die daar om de hoek woont, maar dat vind ik geen probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 04-03-2005 18:13] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
heb ff gekeken waar twente ligt, is idd wel erg ver weg it ain't so bad to be a psychopath |
|
gelukkig wonen ZM-ers door heel Nederland, dus het dunkt me dat dit wel goed moet komen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ernogs, waar in Twente of de Achterhoek woon je precies? [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 04-03-2005 18:28] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Immortella en XnegativeX zijn ZMers die daar ergens moeten rondlopen, geloof ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik woon in de omgeving van groenlo als iemand n rijbewijs heeft is t helemaal mooi |
|
quote: Rijbewijs heb ik, en auto. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jeetje, je bent al de 3e Haarlemmer hier. Het wordt nog wat! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
|
|
trol, wat ben je toch een goede hulpverlener! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Eh juist ja.. |
|
quote: Hoe zie jij dit precies voor ogen? Zoek je een gediplomeerd begeleider of eerder een vrijwilliger die je af en toe meesleept? Betaald of onbetaald, heb je eisen? Benzine kosten zijn ook niet gratis etc. |
|
De vrijwilliger-optie neem ik aan.. ik ben zeker geen gediplomeerd verpleger, en 'tis niet iets wat elke week kan.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
3e haarlemmer??? kom jij ook uit haarlem dan??? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Wat nou... Ik weet bijna wel zeker dat je geen idee hebt waar ik het over heb. De reply was dan ook niet aan jou gericht. In het kort; PGB is een manier om begeleiding te financieren. Je krijgt een budget die je naar eigen inzicht en wens kan besteden aan aktiviteiten en eventueel salaris van begeleiders(kan ook iemand zonder opleiding zijn) Enige voorwaarde is dat je geen begeleiding krijgt van een AWBZ gefinancierde instelling. @ernogs: Goede kans dat je al van het bestaan van PGB weet. Zo niet doe er uw voordeel mee. De indicatiestelling is een eitje. |
|
quote: Ben niet van Nederland,en dus zeker niet van Twente,anders zou k zoiets zeker doen.Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: t'moet niet gekker worden maar even weer ontopic. Ik neem aan dat je niet in een rolstoel zit, of in iedergeval nog zo mobiel kunt zijn dat je in en uit een auto kan stappen. Ik ben zelf OV-taxi chauffeur, is er niet zoiets in jouw omgeving? |
|
quote: Nee inderdaad, er werken ook vast niet meer mensen in de zorg op ZM rrrright? Hmmzz even denken wat ik ook alweer deed in de zorg, oja ambulant activiteiten begeleider. Nee je hebt gelijk, geen idee wat PGB is hoor. Ontopic: Maar goed, meer achtergrond info zou welkom zijn. Wil je een vrijwilliger of wil je een betaalde kracht? Wat zijn je eisen daaraan, in wat voor zin heb jij hulp nodig etc etc. |
|
mindless waarom is de tip van trol in jouw ogen niet goed? Ik denk dat ie hier best wat mee kan... |
|
quote: 25 jaar, spierziekte.. ik kan me niet voorstellen dat hij niet op de hoogte is van het bestaan van pgb. Daar is tegenwoordig een hoop heisa om (harstikke goed overigens, waar een potje voor is.. gebruiken die handel), vandaar mijn reactie. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-03-2005 0:44] |
|
wat is men ineens vriendelijk, zou dit ook zo zijn geweest als de beste man van korn / slipknot etc had gehouden? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nee dat snap ik (dat ie ervan gehoort heeft idd) en 25 jaar vandaar ook mijn vraag of ie in een rolstoel zit (duchenne vaak vanaf 12 in een rolstoel) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |