|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
17.04.05 : "Let's boogie down the drain" THEE PLAGUE OF GENTLEMEN [ BEL : Frostian War Doom : http://www.tpog.be ] THE GATES OF SLUMBER [ USA : Heavy Doom : http://www.thegatesofslumber.com ] PLANET AIDS [ NL : Droning Industrial Noise Doom – "Apokalyptik Aids" propaganda party!!! ] POWER OF JISM [ NL : Chaotic Heavy Guitar Noise ] The droning horror starts at 16.00 sharp – Brain and lungdamage included!!!! The place to share the needle or slit your fucking wrists: Club Goudvishal – Arnhem (NL) http://www.goudvishal.nl Get infected baby! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Godver, waarom staan er nu ineens twee rukbands erbij. |
|
Mooi, TPOG & TGOS, daar ben ik wel bij denk ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Power of Jism ???? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 09-03-2005 13:46] |
|
whahahaha Suck my piss |
|
Planet Aids, echt een trieste band. Die denken dat het cool is als mensen de zaal uitlopen. |
|
Nee hoor, zie ze meer als een soort filter dat het uitschot tegenhoudt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja man, planet aids is alleen voor de true elite. En toch blijft het kut! don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: nou Karim Mounib, ik ben blij dat jij in ieder geval nooit in het publiek zal staan! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou dat deed ik dus toch tijdens X-mass metalfest. En ik heb er spijt van. Ik was trouwens niet de enige die wegliep. |
|
quote: haha, we hebben er totaal geen moeite mee als het publiek wegloopt.. eerder als ze blijven staan... hier is de voorkant, dan weet je vast welke cd je NIET moet aanschaffen: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Een zeer woeste voorkant trouwens! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Wees maar niet bang, zal ik echt niet doen. Zet de stofzuiger wel een keer aan. |
|
tsja, als je inderdaad eens tofzuiger wil horen meot je dat doen, maar deze cd klinkt alles behalve een stofzuiger.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mp3tje? kan ik ook eens weten waar het over gaat... |
|
nope, geen mp3.. het is ook 1 nummer van een half uur.... dus tsja, als je daar een stukje uit moet halen, ben je nog niet veel verder... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
o |
|
quote: is het niet te vergelijken met sun0)))? dat is ook saai en lang, lijkt net op een wiskundeles. |
|
Ik heb Planet Aids gemist op het X-Mass Fest. Om eerlijk te zijn waren de reacties van de mensen die ze wél gezien hebben, op z'n zachts gezegd niet positief. Gelukkig trek ik me daar niets van aan en kom ik snel eens een keer kijken. |
|
tsja, ik zou eht echt omschrijven als fucked up industrial noise drone doom met soundscapes, maar zelfs tekkno stukken.... langdradige nummers die zeer traaag opbouwen.. sommige mensen doet eht denken aan Khanate, andere weer aan Phobos of Godflesh... je moet het horen vrees ik Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
klinkt flex, kan dat schijfie al ergens bestellen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Al dit geblaat over Planet Aids maakt mij nieuwsgierig. Kan meneer Irritante klootzak misschien een omschrijving geven? (Genre, instrumentatie, de mensen achter dit project enz.) "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
beukt het? |
|
http://www.slingshot.to/goatowarex daar is het schijfje al verkrijgbaar.... ....bij ons pas vanaf de cd presentatie... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 10-03-2005 17:14] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
dit zijn 4 foto's van het x-mas fest... en nog 1 oude groepsfoto waarmee we de cd hebben opgenomen. Inmiddels is er een 5e persoon bij de band betrokken... qua instrumentarium gebruiken we gitaar, bas, beats, drones, soundscapes, herriebakken, effecten bakken, zang en natuurlijk veel ruis en sfeer! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |