|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gaaf, daar kan de Zwartketterij plaat ook mooi meteen halen! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap echt niet waarom het zogenaamd leuk moet zijn als mensen de zaal uitlopen. Daar is niks goeds aan en als band betekent dat alleen dat er iets mis is met je muziek. Ja, zelfs in de extreme metal scene. |
|
Dan blijf je toch gewoon thuis? Hoef je de zaal niet eens uit te lopen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik snap eerder niet waarom het bijzonder moet zijn. Laat een band als Stallagh of Todestor optreden en je hebt hetzelfde effect. Toffe muziek trouwens, Planet Aids. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben hier mogelijk wel bij. Dooooooom |
|
quote: Als het mij ook aan Godflesh zou laten denken, dan zit het goed in elk geval. |
|
quote: Ik wist niet eens dat Planet Aids zou komen op het X-mass metalfest. Het was op een festival dus die opmerking sloeg nergens op. Moet ik thuisblijven voor 1 band? |
|
Pfff, je maakt het me te makkelijk. Dit inkoppertje ga ik dus niet benutten. En om mijn opmerking x-mass fest proof te maken: Je kan altijd nog in de andere zaal hangen of bij de bar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ja maar als ik nog nooit van een band heb gehoord dan ga ik toch EERST even kijken? Misschien was het wel een vette thrash band. En ja als 't kut is dan heb ik idd geen andere keuze dan weglopen, zoals 90% van de mensen. |
|
Deze band zuigt echt zwaar!! Ik heb ze op xmas gezien, en op zich vond ik het eerste stuk nog best geinig, maar dan ga je ervan uit dat ze bezig zijn met een intro ipv een soort hitlerachtige podiumpresentatie te hanteren en een beetje vaag te lopen schreeuwen. En helemaal jammer is dat Marilyn manson allang zoiets (podiumpresentatie) heeft gedaan en het dus niet echt nieuw meer is. |
|
^owwww die laatste was een goeie. |
|
we hebben mensne over de zeik geholpen en er waren fijn 3 officiele klachten bij de 013 ingedien, dus voor ons was het perfect... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat klinkt niet verkeerd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Liefffff Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Klinkt lekker ranzig Klootzak! Ik zla maar niet naar een optreden van jullie komen, zo te horen zou ik namelijk blijven staan .. en dat willen jullie kennelijk ook weer niet ... |
|
quote:Ik heb hitler nooit met een zonnebril en een lange zwarte jad gezien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Alleen in de zomer he ... |
|
Ik vond 't juist meer Matrix achtig toen ik het zag. |
|
Ik ben gewoon NIET gaan kijken want het interesseerde me geen ene fuck... Hoe "extreem", "elite" en "exclusief" het ook was. don't mistake lack of talent for genius |
|
hahaha dan had je je de moeite ook kunnen besparen want eht is ook niet "elite" en "exclusief".. zelfs niet "kvlt" Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik kom wel kijken naar TPOG en The Gates of Slumber. Dat is wel exclusief, want die zijn nog niet eerder in Europa geweest. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Klinkt best lekker, Had ik mischien toch naar dat gaye xmass moeten gaan. |
|
hmm ben blij dat ik de bestelling heb gedaan, fijne shit. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |