|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar is nog 1 plaatsje over? In de trein? Of ga jij een keertje ryden? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: OK, ik rij wel. het is niet gezegd hoe lang we erover doen cq aankomen You can either agree with me, or be wrong. |
|
...zeggen wij wel wat je moet doen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: wie? marre zeker, want sommige kleine mensen hebben ook geen rijbewijs You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Yep! regel jij een auto, klompie? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: yo, regel er wel een van autopark assen. kan iedereen trappen? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ik vind eigenlijk gewoon dat die verlepte maar moet rijden, vin ie nie? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Probleem: ik WIL wel... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: joh, mr. gayblackmetal kan da best You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: wat wil je wel? trappen? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Mooi! Dat is dan al 2 tegen 1! Wat ga je koninginnedag doen trouwens? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: braindeadfest!!!! of is dat er niet You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja ja, steenwijk. Inuiria en monolith enz. Ga denk ik ook wel heen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: ga naar huus. later! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: En hier gaan we weer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: sorry mr. theedoek. ga je ook mee naar braindead, rij ik de trein voor [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 20-04-2005 15:39] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: bewijs hierboven ^ theedoek rijd!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: ook waar maar steenwijk is dichtbij You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: neehee, hij wil graag rijden naar apeldoorn, steenwijk gaan we met trein SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: I knowoh. dat bedoelde ik ook You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: snorrie SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: zo...waar 3 honden vechten (om 1 lampekap) gaat de vierde er mee vandoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: haha, vecht jij maar voor je rijbewijs You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |