IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Catastrophic, Incantation & Jungle Rot! Gigant Apeldoorn! Vorige pagina | Volgende pagina
Vork
Usericon van Vork
Posted 21-04-2005 14:11 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Hm, potje Jungle Rot, Funerus en Catastrophic is niet mis opzich!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-04-2005 16:59 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Jungle rot heerst.

No meat is sweater

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 24-04-2005 20:59 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Yoehoe, ik kan
Alleen ben ik geloof ik wel de enige in de Fiesta die entree moet betalen

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 27-04-2005 19:09 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

He Angel, gaat het nog allemaal door met de gastenlijst. Ik ga denk ik morgen zelf ook ff kieken naar een digitale camera

SALT IN YOUR WOUNDS!!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 27-04-2005 19:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:09 schreef nogayblackmetal het volgende:
He Angel, gaat het nog allemaal door met de gastenlijst. Ik ga denk ik morgen zelf ook ff kieken naar een digitale camera

Ja, wij staan erop. Indien je de camera niet hebt van tevoren kunnen we die van Peter lenen

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 27-04-2005 19:14 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:12 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja, wij staan erop. Indien je de camera niet hebt van tevoren kunnen we die van Peter lenen

Ok fijn!!

Hoe laat zullen we gaan?

SALT IN YOUR WOUNDS!!

BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 27-04-2005 19:14 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 24 april 2005 20:59 schreef verlepte theedoek het volgende:
Yoehoe, ik kan
Alleen ben ik geloof ik wel de enige in de Fiesta die entree moet betalen

nee, niet meer hoor
wij gaan wel stilletjes zuipen in een hoekje
stelletje patsers met hun gastenlijst

You can either agree with me, or be wrong.

AngelOfDeath
Posted 27-04-2005 19:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ah nu komt het wel mooi tot zijn recht, onze undersigns...Hehe. Moeten we maar even over bellen

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 27-04-2005 19:16 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:14 schreef BringerOfLight het volgende:
nee, niet meer hoor
wij gaan wel stilletjes zuipen in een hoekje
stelletje patsers met hun gastenlijst

jij kunt in ieder geval wel zuipen

SALT IN YOUR WOUNDS!!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 27-04-2005 19:16 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ah nu komt het wel mooi tot zijn recht, onze undersigns...Hehe. Moeten we maar even over bellen

we bellen

SALT IN YOUR WOUNDS!!

BringerOfLight
Lampekap
Posted 27-04-2005 19:18 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

Grrr.....

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 27-04-2005 19:19 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:18 schreef BringerOfLight het volgende:
Grrr.....

..........woef!

SALT IN YOUR WOUNDS!!

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 29-04-2005 17:09 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

Duurt niet lang meer of ik sta te heerschen bij Incantation

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

AngelOfDeath
Posted 29-04-2005 17:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2005 17:09 schreef fetuskiller het volgende:
Duurt niet lang meer of ik sta te heerschen bij Incantation

Same here JUNGLE ROT!!!!!!!!!!!!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 30-04-2005 11:15 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT

SALT IN YOUR WOUNDS!!

AngelOfDeath
Posted 30-04-2005 20:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hahahahahahaha, zekers! Wat was het fantastisch. Ik heb alleen een vrij brute kat0r

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 01-05-2005 3:54 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Hexenhammer
Was al bezig toen ik binnenkwam, klonk niet echt onaardig en was een leuk opwarmertje.
Ik kende het helemaal niet, en van een paar nummers kan ik geen echt oordeel geven.

Funerus
Niet mijn ding, 3 leden met wel 2 van Incantation en een bassist vrouwtje dat zong.
Maarja wel grappig om naar te kijken en iedereen doet z'n best...toch? Ze hadden ook moeite met de 3/4 lege zaal op te zwepen.

Incantation
Heerlijk lomp, redelijk geluid (iets aan de doffe kant) en heerlijk beuken.
Goeie setlist met ook veel oudjes.
John McEntee...lekkere strot !

Jungle Rot
De welbekende trein die over je heen donderde !!
Wat een geweld en wat een heerlijke lompe death metal band is dit toch. Een die de zaal wel gek krijgt. En het geluid werd al beter....

Catastrophic
Zeer gaaf site-project van Trevor Peres (Obituary).
Helemaal uit m'n plaat gegaan. Erg goeie set en een rete strak optreden.
Ook het geluid was hier goed te vreten....

Kortom een heerlijk avondje Amerikaanse metal (duits voorprogje zo goed als gemist) waar ik weer blij was dat ik gegaan ben/was.
En natuurlijk ook nog even met de tour manager geluld (Paul Speckmann) over FTC etc. etc.
Master is bezig met een nieuwe cd die zeer vet gaat klinken....

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-05-2005 10:59 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ohja, dit was ook wel leuk ja. Jungle Rot vond ik absoluut de beste band van de avond.

Subtiel kamerolifantje

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 01-05-2005 11:35 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

He Angel, vanmiddag naar baroeg???

SALT IN YOUR WOUNDS!!

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 01-05-2005 13:52 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

Hexenhammer
Lekker lompe death metal met niet al te originele nummers maar wel een goeie podium presentatie.
Ongeveer 3 nummers gezien en het geluid was redelijk aan te horen.

Funerus
Cornholio the Great slaat de spijker op z'n kop, niet echt enoverende death metal met veel standaard pasages...
Wel is het leuk om weer es een vrouwlijke grunter tegen t komen.

Incantation
Eindelijk kon ik ze een keer zien. geweldige show met een erg vette set list, het geluid kon hier en daar wat beter maar verder was het gewoon genieten van een lekker potje old school death metal.

Junlge Rot
5 Woorden: BESTE BAND VAN DE DAG! wat een band, wat een muziek, wat een presentatie...
het is een wonder dat ze na ruim 10 jaar nog relatief onbekend zijn.

Catastrophic
Had het moeilijk om het optreden van junlge rot te evenaren... en dat is ze in mijn ogen ook niet gelukt, het meeste publiek hield het na eerdergenoemde al voor gezien. verder was het een goeie show met een puik geluid en lekkere old school death metal met hier en daar wat Hardcore er doorheen.

Al met al: een zeer geslaagd avondje met lekkere bands ik had alleen liever Jungle Rot als headliner gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 01-05-2005 17:09]

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

BringerOfLight
Lampekap
Posted 01-05-2005 20:39 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

JUNGLE ROT HEERSCHT!!!!!!!

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 02-05-2005 10:26 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

Hexenhammer was SAAI

Funerus was SAAI

Incantation was SAAI

Junlge Rot = GENIAAL BRILJANT EN HELEMAAL GEWELDIG

Catastrophic was SAAI

[Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 02-05-2005 10:27]

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 02-05-2005 10:29 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2005 11:15 schreef nogayblackmetal het volgende:
JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT

I AGREE WITH THAT

AngelOfDeath
Posted 02-05-2005 16:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2005 11:35 schreef nogayblackmetal het volgende:
He Angel, vanmiddag naar baroeg???

Gheghehegheghe, was leuk geweest ja... Maar ik zie Jungle Rottie weer lekker op FTC!!!

nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Posted 02-05-2005 18:38 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2005 16:22 schreef AngelOfDeath het volgende:
Gheghehegheghe, was leuk geweest ja... Maar ik zie Jungle Rottie weer lekker op FTC!!!

SALT IN YOUR WOUNDS!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com