|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hm, potje Jungle Rot, Funerus en Catastrophic is niet mis opzich! |
|
Jungle rot heerst. No meat is sweater |
|
Yoehoe, ik kan Alleen ben ik geloof ik wel de enige in de Fiesta die entree moet betalen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ja, wij staan erop. Indien je de camera niet hebt van tevoren kunnen we die van Peter lenen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ok fijn!! Hoe laat zullen we gaan? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: nee, niet meer hoor wij gaan wel stilletjes zuipen in een hoekje stelletje patsers met hun gastenlijst You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ah nu komt het wel mooi tot zijn recht, onze undersigns...Hehe. Moeten we maar even over bellen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: jij kunt in ieder geval wel zuipen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: we bellen SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Grrr..... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: ..........woef! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Duurt niet lang meer of ik sta te heerschen bij Incantation Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: Same here JUNGLE ROT!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT JUNGLE ROT SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Hahahahahahaha, zekers! Wat was het fantastisch. Ik heb alleen een vrij brute kat0r "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hexenhammer Was al bezig toen ik binnenkwam, klonk niet echt onaardig en was een leuk opwarmertje. Ik kende het helemaal niet, en van een paar nummers kan ik geen echt oordeel geven. Funerus Niet mijn ding, 3 leden met wel 2 van Incantation en een bassist vrouwtje dat zong. Maarja wel grappig om naar te kijken en iedereen doet z'n best...toch? Ze hadden ook moeite met de 3/4 lege zaal op te zwepen. Incantation Heerlijk lomp, redelijk geluid (iets aan de doffe kant) en heerlijk beuken. Goeie setlist met ook veel oudjes. John McEntee...lekkere strot ! Jungle Rot De welbekende trein die over je heen donderde !! Wat een geweld en wat een heerlijke lompe death metal band is dit toch. Een die de zaal wel gek krijgt. En het geluid werd al beter.... Catastrophic Zeer gaaf site-project van Trevor Peres (Obituary). Helemaal uit m'n plaat gegaan. Erg goeie set en een rete strak optreden. Ook het geluid was hier goed te vreten.... Kortom een heerlijk avondje Amerikaanse metal (duits voorprogje zo goed als gemist) waar ik weer blij was dat ik gegaan ben/was. En natuurlijk ook nog even met de tour manager geluld (Paul Speckmann) over FTC etc. etc. Master is bezig met een nieuwe cd die zeer vet gaat klinken.... There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Ohja, dit was ook wel leuk ja. Jungle Rot vond ik absoluut de beste band van de avond. Subtiel kamerolifantje |
|
He Angel, vanmiddag naar baroeg??? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Hexenhammer Lekker lompe death metal met niet al te originele nummers maar wel een goeie podium presentatie. Ongeveer 3 nummers gezien en het geluid was redelijk aan te horen. Funerus Cornholio the Great slaat de spijker op z'n kop, niet echt enoverende death metal met veel standaard pasages... Wel is het leuk om weer es een vrouwlijke grunter tegen t komen. Incantation Eindelijk kon ik ze een keer zien. geweldige show met een erg vette set list, het geluid kon hier en daar wat beter maar verder was het gewoon genieten van een lekker potje old school death metal. Junlge Rot 5 Woorden: BESTE BAND VAN DE DAG! wat een band, wat een muziek, wat een presentatie... het is een wonder dat ze na ruim 10 jaar nog relatief onbekend zijn. Catastrophic Had het moeilijk om het optreden van junlge rot te evenaren... en dat is ze in mijn ogen ook niet gelukt, het meeste publiek hield het na eerdergenoemde al voor gezien. verder was het een goeie show met een puik geluid en lekkere old school death metal met hier en daar wat Hardcore er doorheen. Al met al: een zeer geslaagd avondje met lekkere bands ik had alleen liever Jungle Rot als headliner gezien. [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 01-05-2005 17:09] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
JUNGLE ROT HEERSCHT!!!!!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hexenhammer was SAAI Funerus was SAAI Incantation was SAAI Junlge Rot = GENIAAL BRILJANT EN HELEMAAL GEWELDIG Catastrophic was SAAI [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 02-05-2005 10:27] |
|
quote: I AGREE WITH THAT |
|
quote: Gheghehegheghe, was leuk geweest ja... Maar ik zie Jungle Rottie weer lekker op FTC!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |