![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeeee, klompie doe je ook mee hiero. COOLIE COOLIE ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: popfront killing spree "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: zekers, besmet door renee. heb je de devourment topic nog recent bekeken?? ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: attack!!!! ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Nee maar daar ga ik zo heen ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
18 juni in Hoogeveen ism M.F.H. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: haha voor acht euro lag ik mij die kant op ![]() vetvetvetvet ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
'T word alleen maar beter en beter en beter en beter en beter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
![]() |
|
quote: 17 juli spelen ze in de Baroeg. ![]() |
|
Ook maar even gereserveerd. Word volgens mij weer een echte Zwolse aangelegenheid de in Hoegevain ![]() ![]() ![]() ![]() Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! ![]() |
|
quote: Zwolle takes over metalland ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 01-06-2005 18:38] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Zo , laat ik ook maar eens afreizen naar Bloodduster , daar in het noorden. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
17 Juli spelen ze idd ook in de baroeg: Grind Over Rotterdam Part ? Blood Duster Bile Rompeprop +1 of 2 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 06-06-2005 11:48] ![]() |
|
Rotjeknor is zo gay ![]() ![]() |
|
Ik zoek nog vriendjes om het haar mee te schudden, de 18e? ![]() ![]() |
|
Alleen maar vriendjes? Neem ook wat vriendinnen mee ![]() ![]() ![]() |
|
ik zal aanwezig zijn in de bosuil (weert) !!!!! blood duster! ![]() ![]() ![]() |
|
Weert is toch België ![]() Ik kies voor het Noorden, 20 minuten rijden met de trein ![]() ![]() |
|
quote: Hoogeveen dus ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: VET IRRITAnT DIE FLYER, HOE VaAK IS DAT KUTDING AL LANGS GEWEEST??!!1! ![]() |
|
geen idee ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |