|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeeee, klompie doe je ook mee hiero. COOLIE COOLIE www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: popfront killing spree "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: zekers, besmet door renee. heb je de devourment topic nog recent bekeken?? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: attack!!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Nee maar daar ga ik zo heen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
18 juni in Hoogeveen ism M.F.H. |
|
quote: haha voor acht euro lag ik mij die kant op vetvetvetvet You can either agree with me, or be wrong. |
|
'T word alleen maar beter en beter en beter en beter en beter www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: WHOEHOE SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
|
|
quote: 17 juli spelen ze in de Baroeg. |
|
Ook maar even gereserveerd. Word volgens mij weer een echte Zwolse aangelegenheid de in Hoegevain Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Zwolle takes over metalland [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 01-06-2005 18:38] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo , laat ik ook maar eens afreizen naar Bloodduster , daar in het noorden. |
|
quote: woei! |
|
17 Juli spelen ze idd ook in de baroeg: Grind Over Rotterdam Part ? Blood Duster Bile Rompeprop +1 of 2 [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 06-06-2005 11:48] |
|
Rotjeknor is zo gay |
|
Ik zoek nog vriendjes om het haar mee te schudden, de 18e? |
|
Alleen maar vriendjes? Neem ook wat vriendinnen mee |
|
ik zal aanwezig zijn in de bosuil (weert) !!!!! blood duster! |
|
Weert is toch België Ik kies voor het Noorden, 20 minuten rijden met de trein |
|
quote: Hoogeveen dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: VET IRRITAnT DIE FLYER, HOE VaAK IS DAT KUTDING AL LANGS GEWEEST??!!1! |
|
geen idee |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |