|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik zal er zeker zijn!!!! ze spelen maandag hier in belgië maar weert ligt dichter bij thuis dus gaat het weert worden!!! ben ook benieuwd voor cliteater!!!! |
|
quote: Als je een plekje in de/een auto overhebt You can either agree with me, or be wrong. |
|
obscenum Je Avatar heb je van de muur gestolen hè? Foei! |
|
quote: van de muur gestolen???? |
|
Cliteater is wegens ziekte in de band vervangen door INHUME! MOSH!!! |
|
Vanavond in Hoogeveen... allemaal komen!!! |
|
quote: oooooh shit das jammer!!!!!!! maar inhume nog eens zien is ook |
|
Vanaaf in Hoogeveen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh ik ben vanavond niet aanwezig, geldgebrek. |
|
quote: Hehe same here.... Kom je vanavond el cheapo een biertie halen bij mij dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehe nope, krijg visite en ga waterballonnen smijten vanaf het balkon in combinatie met dvdtjes kijken |
|
quote: Ook leuk "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Offtopic: Welke review moest ik nou ook weer lezen van jou? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Deze: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4370.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jazekers Maarrem, moesten maar eens een datum afspreken voor soort van housewarming party hier bij mij thuis. Na bospop ergens. Oja mensen die vanavond gaan, ontzettend veul plezier!! |
|
quote: Dat was de bedoeling, maar dat word hem niet. Moet naar een geslaagd-feestje. Zal ook wel gezellig worden. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 18-06-2005 20:23] |
|
GODVERDOMME WAT HEERSCHT BLOOD DUSTER!!! [Dit bericht is gewijzigd door nogayblackmetal op 19-06-2005 19:19] SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Het was een beukende party in Hoogeveen bij Blood Duster...veeel mensen voor Hoogeveensche begrippen,gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door Darryl-H op 19-06-2005 11:42] |
|
ow, inhume speelt ook vandaag? |
|
Blood Duster rukt de pannen van het dak Live is het nog beter dan op de "plaat". Heerschende band, zo ook Cerebral Tumor. Leuk zo'n kort verslag. |
|
Maar als Cerebral Tumor zo goed was, waarom stond iedereen (behalve Mick en ik) er dan zo donders dood bij!?! kutsaai publiek tegenwoordig Hoe was Bloodbastard trouwens? |
|
net terug van weert... BLOOD DUSTER KICKTE ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Het was anders nog behoorlijk druk voor Hoogeveen begrippen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bloodbasterd was muzikaal wel aardig maar die zanger had beter z'n muil dicht kunnen houden. Ennu heb je blood duster gemist dan? Want toen was het publiek alles behalve saai. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |