|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Led Astray Technical Death-Trash www.ledastray.nl AANVANG: 22:00uur TOEGANG: GRATIS Aanvullend programma: Hell Awaits Allemaal komen, deze band is de moeite waard! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-03-2005 19:39] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik heb getuige mogen zijn van een ander optreden, en dat was wél de moeite waard! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ah Led Astray, die gaven in popfront toch wel een leuke set weg. Rensykje heeft toch geen smaak, dus eh luister naar de dames en ga kijken |
|
Inderdaad een erg goede band, zeer technisch! Heb bij hun optreden een puik M-dc'tje gescoord van hun! |
|
quote: Hmm ook al een schijfje, heb ik ook maar aangeschaft om van het gezeur af te zijn |
|
quote: Ja, enne @ Rensykdom: Dat puike M-CD'tje is ook "de moeite waard" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
5 euro, special price for you because you are my frrrriend |
|
ik ben al blij dat het geen black metal is! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Goh, wie zou dit toch zijn? Die naam: gevaarlijk! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hap dan ook niet! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Utreg is me veels te ver fietsen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Koop je een spartamet SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-03-2005 21:17] |
|
zoeken ze nog een brute support-act????????? Ik weet er nog wel 1-tje Carnal of zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
JAAAAH! CARNAL LEFTOVERS SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ik zou zeggen: Bel Stairway To Heaven te Utrecht. Vragen naar Clément of Harro. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 18-03-2005 0:42] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: het cdtje is wel weer te doen ja. maar nee live was het echt pure crap. |
|
@ Rensykdom: ik ben wel benieuwd hoe het kan dat Led Astray zoog op dat optreden. Kun je wat specifieker zijn? Ook ik was er in Popfront en luister de mini met regelmaat. Puike death metal, niet te ingewikkeld maar technisch zeker in orde. En live stonden ze ook hun mannetje, op wat gezeik met een gitaar na, toen viel de show een beetje dood. Niks mis mee, die gasten. Dus Utreg e.o., fijn naar Westbroeks' toko. Hell Awaits... ...what she said... |
|
quote: Nou, dat 'dood' viel ook wel weer mee, zo kreeg men de gelegenheid om een biertje te bestellen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
De topictitel deed me vermoeden dat het op een led zeppelin tributeband ging. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Dat is je eigen schuld; je haalt een toko en een tracktitel door elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-03-2005 20:22] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
maar volgende week gratis op de vrijdag avond in utrecht? hoe kom je op die leuke dingetjes? |
|
quote: Neem jij je leren handschoenen en je 2B's mee? Dan krijg je van mij een biertje. Entree is gratis ja en Led Astray is een coole band. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: als jij satéh maakt met je 7a's! |
|
quote: Nee, sorry, dat vind ik te veel gedoe in Stairway. Wellicht kan ik een portie satéh laten bereiden door Restaurant Steakway Maar Andreas, aanwezig? Of met mijn 8DN's natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 20-03-2005 11:25] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |