|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
naar mijn mening een van de beste trash metal bands, die stem van tom angelripper is echt lekker rauw do i look like i care about god? |
|
Nuclear winter Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
mwah, t'is wel ok. Maar Testament, Exodus, Kreator zijn toch een slagje beter imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ben je voor Sodom, dan ben je zo dom Geintje hoor! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Outbreak of evillll. |
|
Blasphemer wat kansloos dat ik hem hierna verwijs trouwens.. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-03-2005 16:21] |
|
Ausgebombt! verder zeer matige band eigenlijk.....net als Destruction, maar wel hoog cvlt gehalte. |
|
quote: das inderdaad een gaaf nummer do i look like i care about god? |
|
quote: heb nog wel gezocht maar kon nix vinden thx iig do i look like i care about god? |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
quote: |
|
zinnige replies zeg... pas de mortal way of life vhs op de kop getikt... das er in principe ook wel eentje die op dvd zou mogen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
SODOM is een vanm de beste thrash bands inderdaad een die nooit zijn roots verloochend heeft! de nieuwe Dubbel DVD "lords of depravity" staat geplanned voor juni! en in Augustus de nieuwe plaat |
|
quote: Ach, het is dan ook een niet al te zinnig topic. BURST COMMAND TILL... WAAAARRRRR! |
|
er is een cool nieuw SODOM forum! http://www.createphpbb.com/phpbb/viewforum.php?f=1&mforum=sodometal |
|
Nuclear Winterrrr het begin van het einde Vader heeft er ook wat gave zooi van gebakken Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
t/m Agent Orange zéér klassiek Daarna begon toch wel de compositorische aftakeling |
|
Nou ik heb donderdag M16 gekocht en dat is anders ook erg lekker. Minejumper! |
|
M-16 en Agent Orange heb ik ooit eens gekocht, en die vond ik erg tof. Gewoon gave thrash. Onlangs Persecution Mania/In The Sign Of Evil-Obsessed By Cruelty (zo'n 2 in 1 ding) gekocht, waar ik geen ene fuck aan vond. Ik vond het zelfs kut. En bongo, je bent een eikel. |
|
Trash? Ik vind het meer leuke heavy metal... Onze communie op www.naapzwijn.nl deelt overigens wel de voorliefde voor schreeuwende Duitsers. |
|
Sodom hreerscghtbgewoon spelfout weggehaald... |
|
quote: Trash? NEE Heavy metal? NEE THRASH! JA! |
|
Precies! Nuclear Winter opzetten en dan beweren dat dat geen onvervalste eighties thrash is? Onmogelijk |
|
Tapping the Vein!!!!! There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |